تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم در مرحله عملیاتی است

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طلایه‌دار طرح ملی پویش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره طرح پویش از مجموعه اقدامات علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه راه‌اندازی و تداوم طرح ملی پویش(اشتغال همزمان با تحصیل دانشجو) تقدیر کرد.

وی در این مراسم که با حضور رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نهادهای اجرایی همکار در طرح پویش برگزار شد، گفت: در طی دو سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی عزمی جدی و اهتمامی مضاعف برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از خود نشان داده و این عزم از یک مساله تشریفاتی صرف، در حال رسیدن به مرحله عملیاتی و تبدیل شدن به یک ضرورت است.

دهقانی فیروزآبادی اظهار داشت: خوشبختانه همه ارکان دانشگاه به این باور رسیده اند که اگر خواهان ماندگاری و نقش آفرینی در عرصه آموزش عالی کشور هستند، باید تحولی عظیم در روند فعالیت دانشگاه ایجاد شود و به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شده تا انتخاب اول خانواده ها باشند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طلایه‌دار طرح ملی پویش است

رئیس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همواره استان اصفهان نشان داده که در مقاطع حساس، ضرورت را خوب پیش بینی کرده و چابک، همگن و همراه عمل کرده و نتیجه آن افتخارآفرینی دانشگاه آزاد این استان در میان سایر واحدهای دانشگاهی و الگو شدن برای سایر استان ها است. دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طلایه دار طرح ملی پویش است.

دهقانی فیروزآبادی از مشارکت و حمایت همه جانبه سایر نهادهای همکار در این طرح از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سایر نهادهای اجرایی تشکر و تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان این جشنواره از دانشجویان برتر فعال در این طرح، واحدهای دانشگاهی و شرکت ها و سراهای نوآوری فعال برتر که با دانشگاه همکاری داشته اند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085360

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =