دشمن درصدد تحریف جایگاه ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از محورهای تهاجم دشمن تحریف جایگاه ولایت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در جلسه بصیرت افزایی در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، گفت: حوادث تلخ و شیرین در طول تاریخ وجود داشته و خوشا به حال آنان که از مقصد غافل نمی‌شوند و نه شادی آنان را گرفتار غفلت می‌کند و نه ناملایمات آنان را از حرکت باز می‌دارد.

وی افزود: آنچه از زندگی اهل بیت (ع) باید یاد بگیریم این است که حرکت به سمت خدا کمرنگ نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از راه‌های رفاقت و انس با خدا و لذت بردن با او را مناجات‌های «خمسه عشر» دانست و اظهار داشت: قرآن به ما یاد داده که عالی‌ترین بصیرت را با معنویت به دست آورید.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: حاج قاسم یک جوان روستایی در کرمان بود، اما حیات و شهادت او دنیا را جا به جا کرد چرا که او به خدا وصل بود و این اتصال او را به عالی‌ترین بصیرت رساند. هر که با خدا وصل شود بزرگ می‌شود، بنابراین در حرکت به سمت خدا نباید متوقف شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گریزی به فتنه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی زد و گفت: ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با انواع فتنه‌ها روبرو شدیم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب طراحی این فتنه توسط دشمن ۱۰ سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به حرکت انقلابی و خودجوش مردم در شکست توطئه و فتنه در ۹ دی ماه سال ۸۸ از ۹دی ماه به عنوان روز تجلی بصیرت و قدرت ملت ولایتمدار ایران یاد کرد و گفت: ۹ دی چند ویژگی داشت اول آنکه حرکت مردم در این روز خودجوش بود؛ دوم تجلی خشم مقدس بود.

وی با طرح این سوال که در برابر فتنه چگونه می‌توان به بصیرت رسید، گفت: دشمن پس از شکست در فتنه ۸۸ خود را ارزیابی و آسیب شناسی کرد که چرا در فتنه سال ۸۸ موفق عمل نکرد و به این نتیجه رسید که با وجود ولایت فقیه نمی‌شود فتنه کرد از این رو در دهه نود یکی از محورهای تهاجم دشمن این بود که جایگاه ولایت را تحریف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =