رونمایی از اپلیکیشن «خدمات مشاوره» در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

اپلیکیشن خدمات مشاوره با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در واحد شهرکرد این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن خدمات مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی افراد، انتخاب رشته تحصیلی است که تا حد زیادی آینده شغلی آنان را تضمین می کند.

ابراهیم رحیمی افزود: هدایت صحیح تحصیلی دانشجویان براساس توانایی، رغبت، استعداد، شخصیت و ارزش‌های دانشجویان، بسیار امری ضروری و مهم است که باید در بدو ورود آن­ها به دانشگاه انجام شود.

وی بیان کرد: فرایند انتخاب رشته تحصیلی، مستلزم تصمیم‌گیری دانشجویان بر اساس آگاهی و شناخت وی از علایق و توانایی‌ها، شرایط و امکانات آموزشی موجود و ارتباط مشاغل موجود در جامعه با رشته‌های تحصیلی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: عدم آگاهی و نبود علاقه نسبت به رشته تحصیلی، باعث ایجاد ناهماهنگی بین شغل آینده افراد با نیازها و انتظارات می شود و عواقب و پیامدهای سوء ناشی از این مسأله، متوجه نظام آموزشی خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: راهکارهای مؤثر برای هدایت تحصیلی دانش آموزان، سبب افزایش کیفیت نظام آموزشی و بازدهی وکارایی بالای نیروی انسانی در جامعه می‌شود.

 طراح اپلیکیشن خدمات مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم در این مراسم گفت: هدف از طراحی اپلیکیشن خدمات مشاوره، کاهش مشکلات جامعه هدف در زمینه مشاوره تحصیلی است.

حسین همتی اردلی در ادامه افزود: ایده اپلیکیشن خدمات مشاوره تحصیلی، مشاوره در زمینه تحصیلی تخصصی به شکل آنلاین با تماس صوتی و پیامکی است.

وی مزایای اپلیکیشن خدمات مشاوره تحصیلی، که در مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد طراحی شده را این چنین عنوان کرد: فراهم کردن امکان دسترسی های ویژه و راحت به مشاورین متخصص در زمینه تحصیلی در هر زمان و مکان، کاهش هزینه های گزاف مشاوره تحصیلی، شناخت دقیق استعدادهای افراد، حذف افراد غیر متخصص دراین حوزه، جلوگیری ازسوء استفاده های افراد در زمینه تحصیلی که باعث ایجاد مشکلات عاطفی، مالی و شکست افراد شده است، از مزایای این اپلیکیشن است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085379

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =