نشست بصیرتی همزمان با سالگرد سردار دل‌ها برگزار می‌شود/ فعالیت ۷ کانون فرهنگی در واحد بندر گز

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز، از مشارکت بیش از ۱۲۶ نفر در جشنواره «از حماسه تا حماسه» خبر داد و گفت: همزمان با سالگرد سردار دل‌ها نشست بصیرتی با حضور اساتید و دانشجویان در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رمضان تیموری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی همانند سایر واحدها برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه» است، اظهار کرد: فعالیت خوبی در عرصه فضای مجاری در این خصوص توسط دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: تا به امروز حدود ۱۲۶ نفر به صورت فعال در این عرصه فعالیت می‌کنند که توانستند آثار زیادی در صفحات مجازی بارگذاری کنند. هم اکنون در این واحد دانشگاهی ۳۰ هیات علمی، ۷۰ نفر از اعضای حق‌التدرسی و بیش از ۱۶۰۰ دانشجو مشغول هستند بنابراین به نسبت تعداد افراد مشارکت خوبی در حوزه جشنواره «از حماسه تا حماسه» صورت گرفته است.

تیموری افزود: همزمان با سالگرد سردار دل‌ها نشست بصیرتی با حضور اساتید و دانشجویان در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. در همین راستا فعالان کانون معرفت رضوی کار نمایشی را تدارک دیده که در این مراسم در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر گز، از فعالیت ۵ کانون فرهنگی و دانشجویی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: به زودی مجوز ۲ کانون جدید نیز صادر خواهد شد. همچنین درصدد هستیم که اولین نشریه دانشجویی را در این واحد دانشگاهی فعال کنیم.

وی همچنین از برگزاری 3 کرسی آزاد اندیشی تا پایان در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: این کرسی‌ها با عنوان «مطالبه‌گری مشکلات شهری»، «افزایش طلاق در بین جوانان» و نیز کرسی با موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» است.

تیموری ادامه داد: همچنین در این واحد دانشگاهی تاکنون سه مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شده است و پیش‌بینی می‌شود مرحله چهارم تا پایان سال برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =