همه فعالیت‌های آموزشی دانشجویان  باید در سامانه آموزشیار متمرکز و فعال شود

مدیر اداره نظارت و ارزیابی آموزشی، دانشجویی و پژوهشی منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده سامانه آموزشیار در سطح کشور با داشتن قابلیت های بهتر و کارآمد تر نسبت به سامانه سیدا گفت: باید تمام فعالیت های آموزشی دانشجویان در این سامانه متمرکز شده و فعالیت ها بر اساس قابلیت های این سامانه انجام شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محسن محسنی در نشست خود با معاونین آموزشی واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر رعایت دستور العمل های اجرایی طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه به عنوان مجری و پشتیبان سامانه آموزشیار در دانشگاه گفت: به واسطه گستردگی خدمات دانشگاه آزاد و نیاز به یک سامانه جامع با کارایی بهتر و بیشتر باید  تمامی  فعالیت های حوزه  آموزش و احد و مراکز دانشگاهی  بر اساس سامانه آموزشیار تنظیم و برقرار شود.

وی؛ با یادآوری وظایف مهم متولیان آموزش در دانشگاه  متذکر شد: بررسی وضعیت دانشجویان در حال تحصیل و در شرف فراغت از تحصیل و تطبیق مدارک تحصیلی دانشجویان با بروز رسانی در سامانه آموزشیار ازجمله وظایفی است که باید با جدیت دنبال شود تا هیچ خدمتی در حوزه آموزش ابتر نماند.

این مدیر مسئول با تاکید بر اینکه انجام وظایف محوله باید دقیق و با سرعت انجام شود تصریح کرد: سرعت بخشیدن به امورات دانشجویان و امور معوقه آنان به دلیل تغییر سامانه باید اولویت اول آموزشی باشد تا ایجاد نارضایتی و شکایت  در امورجاری  به حداقل برسد .

مدیر نظارت و ارزیابی آموزشی  منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی از همه واحدها و مراکز دانشگاهی خواست تا مطابق دستورالعمل ها وآیین نامه های اجرایی عمل کنند زیرا هرگونه تعدی از انجام چهارچوب یخشنامه ها  خلاف قانون بوده و باید شخص خاطی پاسخ گویی اعمال خود باشد.

محسنی اظهار امیدواری کرد با  تشریک مساعی و همدلی همه دانشگاهیان بتوانیم در پیشیرد اهداف دانشگاه که همان خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه است کوشا و متعهد باشیم.

در ادامه این جلسه معاونین دانشگاه گزارشی از عملکرد ، نظرات و پیشنهادات  خود را ارائه دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =