برنامه‌های مرکز تربیت بدنی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی/ توزیع بسته‌های معیشتی توسط سفیران فرهنگی

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های این مرکز برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این مرکز برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: اولین برنامه مرکز برای سالگرد شهادت سردار دلها، برگزاری رزمایش کمک مومنانه است؛ در این راستا سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی پنج شنبه این هفته به همت بسیج دانشجویی واحد تهران مرکز، در توزیع 200 بسته معیشتی برای نیازمندان مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: دومین برنامه مرکز، تجلیل از خانواده شهید هادی باغبانی است و افتخار داریم که تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نام این شهید گرانقدر مزین شده است. سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور در منزل شهید مدافع حرم هادی باغبانی، از خانواده این شهید تجلیل خواهند کرد.

لشگری ادامه داد: نتایج بسیار درخشان تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی و کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشور، سبب شد تا اعضای این تیم به همراه برخی از کارکنان معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد و فدراسیون کشتی فرنگی در منزل شهید باغبانی حضور داشته باشند. اهدای مدال قهرمانی به خانواده این شهید والا مقام در حاشیه این مراسم انجام خواهد شد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سومین برنامه مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل از خانواده یکی از محافظان سردار سلیمانی است که به فیض شهادت نائل آمده‌اند. درحال حاضر مشغول رایزنی با رئیس سازمان بسیج دانشگاه‌های کشور هستیم تا وی در این مراسم حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین درحال تدوین آیین‌نامه‌ای برای برگزاری مراسم راهپیمایی در هفته متعلق به سردار سلیمانی هستیم که در استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود. این آیین‌نامه به‌زودی به واحدهای سراسر کشور ابلاغ خواهد شد و هر واحد به صورت جداگانه می‌تواند برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این راهپیمایی را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =