۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری معظم انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، ۹ دی را روز هم افزایی، بصیرت، میثلق با رهبری و هم صدایی ملت ایران علیه استکبار جهانی و عوامل آن دانست و گفت: حرکت خودجوش مردم در حماسه ۹ دی نشان از بیعت مجدد امت با ولایت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، احسان کامرانی که در جمع هیئت رئیسه دانشگاه با یادآوری یوم الله ۹ دی افزود: روزی که ملت شریف ایران در تاریخ زرین انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و به جهانیان فهماند علی رغم  تنوع  اندیشه های درون کشور، همبستگی و یکپارچگی  ملت ایران در مقابل  هتک حرمت ارزش های  اصیل انقلاب هرگز از هم گسستنی نیست.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان، یوم‌الله ۹ دی را روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز بزرگ  نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌تر می‌نماید.

وی افزود: عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری به حدی بزرگ و عظیم  بود که از نگاه رسانه‌های دوست و دشمن پنهان نماند.

 کامرانی  با یادآوری اینکه، عده ای خود فروخته که با عبور از خطوط قرمز نظام به ملت و رهبری مظلوم انقلاب بی‌مهری کردند و متاسفانه بازی خطرناکی را علیه امنیت و مصالح ملی نظام  آغاز کردند که هنوز هم این بازی احمقانه خود پایان نداده‌اند.

دبیر هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان ساخت، دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند و با حضور بی‌نظیر؛ دشمن را از ادامه ضربه زدن  به انقلاب ناامید کردند.

وی تاکید کرد: امروز نسل سوم انقلاب در جای جای صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور دارد و مومنانه‌تر از نسل اول و دوم در راه تداوم انقلاب گام برمی‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه، ما دانشگاهیان ضمن حمایت از این حرکت میلیونی و خود جوش ملت شریف ایران، از  باب خیرخواهی به آن‌ها نصیحت می کنیم  تا فرصت باقی است به دامن ملت برگردند و روز ۹ دی را روز بازگشت به مردم و انقلاب اسلامی  بدانند و به آن عمل کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =