سردار سلیمانی جبهه مقاومت را متحول کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ روزی نبود که سردار سلیمانی در حال شکوفایی نباشد و این شکوفایی به چند عامل برمی گشت. روحیه جهادی و ذات نا آرام، ایمان و خلاقیت شان از جمله این عوامل بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «محسن رضایی» رئیس تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سردار سلیمانی در برنامه مردی بیرون از قاب گفت: خانه حضرت زهرا و خانه امام خمینی با اینکه کوچک است، اما رویدادهای بزرگی را شکل داده است و برخی افراد مثل سردار سلیمانی ممکن است جثه کوچکی داشته باشند، اما دل بزرگی دارند که رویدادهای بزرگی را در دل تاریخ بوجود می‌آورند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از فرماندهان موفق ما در جنگ بوده و در جبهه مقاومت بین المللی استعدادهایی از خود بروز داد. تمام کسانی که به عنوان فرمانده انتخاب کردم در همان سال اول قابلیت‌هایی از خود نشان دادند و یکی از این افراد سردار سلیمانی بود و ویژگی‌هایی از خود نشان داد که به این نتیجه برسم که فرماندهی را به ایشان بدهم.

رضایی در ادامه بیان داشت: در اغلب افراد دو ویژگی بسیار مهم است ظرفیت و قابلیت. آن‌هایی که ظرفیت‌های بزرگی دارند همان روز اول بالفعل نیستند و به مرور می‌شوند و برخی نیز به سطحی که می‌رسند متوقف می‌شود و برخی نیز مثل سردار تا آخرین لحظه هم ظرفیت و هم قابلیت هایش در حال شکوفایی است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، افزود: یکی از ویژگی‌هایی که ایشان داشت از یک گروه رزمی شروع کرد. در عملیات فتح المبین دنبال تیپ می‌گشتیم و نتوانسته بودیم تیپ یازدهم را تشکیل دهیم. سردار سلیمانی را که آن زمان فرمانده بچه‌های کرمان بود به ما معرفی شدند و تیپ ۴۱ ثارالله را به او دادیم و در عملیات‌های بعدی توانست یک لشگر درست کند و بعد از جنگ منطقه عظیمی را در سیستان و بلوچستان به ایشان داده بودیم.

رضایی همچنین بیان داشت: ایشان باید اشرار را از آنجا پاکسازی می‌کرد. ایشان از بعد اقتصادی اجتماعی نظامی جنگ‌های نامنظم موفق شد و تمامی این منطقه‌ها را کمتر از یکسال آباد کرد و به کار زراعت مشغول شدند.

وی ادامه داشت: سردار سلیمانی هیچ روز هفته‌ای نبود که در حال شکوفایی نباشد و این شکوفایی به چند عامل برمی گشت. روحیه جهادی و ذات نا آرام ایشان که دوست داشت همیشه در حال خدمت رسانی باشد. ایمان ایشان عنصر بسیار موثری بود. فرد مبتکر و خلاقی بود و به هر مانعی که می‌خورد از خود خلاقیت بروز می‌داد و این عوامل باعث شده بود که ایشان ظرفیت این را پیدا کند و به فضای خارج از ایران و جبهه مقاومت وارد شود.

وی افزود: سردار سلیمانی به طور اساسی تحولی در جبهه مقاومت بوجود آورد. ظرفیت و قابلیت او نامحدود بود که تا آخرین لحظه عمرش آن را بالفعل می‌کرد و وسعت ظرفیت پیدا می‌کرد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵، ۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =