جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند

تنها ساعتی پس از مصاحبه زنده شامگاه شنبه دبیر کل حزب الله لبنان، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض حریم هوایی لبنان اقدام به پروازهای شناسایی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی از آغازین ساعات صبح امروز به نقض حریم هوایی لبنان پرداختند.

پایگاه خبری «النشره» لبنان گزارش داد که جنگنده‌های دشمن صهیونیستی پروازهای شناسایی خود را در ارتفاع متوسط ​​از مناطق حاصبیا و عرقوب شروع و تا ارتفاعات «جبل الشیخ» و «بقاع‌های» شرقی و غربی ادامه دادند.

این هواپیماهای متجاوز در حین خروج از آسمان لبنان نیز حملات ساختگی بر فراز مزارع شبعا و بلندی‌های اشغالی جولان انجام دادند.

دبیر کل حزب‌الله در بخشی از سخنان شب گذشته خود آمادگی این حزب برای مقابله با دشمن صهیونیستی را خوب دانست و گفت که شمار موشک‌های نقطه زن مقاومت اسلامی در لبنان دو برابر سال قبل شده است و هر هدفی در امتداد مساحت فلسطین اشغالی را می‌تواند با دقت هدف قرار دهد.

او به توانمندی‌های حزب‌الله برای مقابله با پهپادهای مهاجم و متجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان لبنان اشاره کرد و گفت که این رژیم می‌داند که حزب‌الله از سلاح مناسب برای هدف قرار دادن این پهپادها استفاده می‌کند، ولی این موضوع علنی نشده است.

سید حسن نصرالله گفت: «در خصوص توان پدافندی، ما تا حد مشخصی - در سطح پهپادها- قدرتمان را به اسرائیل نشان داده‌ایم. بیش از این را باید مخفی نگاه داشت تا عنصر غافلگیری برای دشمن حفظ شود. اما قطعا چیزهایی داریم که اسرائیل از آن خبر ندارد. امشب اسرائیل برود دنبالش بگردد».

انتهای پیام/

کد خبر: 1085728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =