تبیین حماسه ۹ دی رسالت‌ دانشجوی انقلابی است/ لزوم جلوگیری از پروژه نفوذ در کشور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: جنبش دانشجویی وظیفه پاسداری از دستاوردهای عظیم حماسه ۹ دی را بر عهده دارد و تبیین آن یکی از رسالت‌های دانشجوی انقلابی است.

محمود صباحی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره سالروز حماسه ۹دی و لزوم خنثی‌سازی فتنه‌ها از سوی جریان دانشجویی اظهار کرد: ۹ دی ۱۳۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری، یوم الله بود؛ در واقع این روز به تشییع جنازه جریان فتنه در کشور با حضور عظیم ملت ایران در تظاهرات میلیونی ختم شد.

وی افزود: نمایش بصیرت و هوشیاری ملت ایران از جمله جوانان انقلابی در این حماسه باشکوه آنچنان عظیم و گسترده بود که به فرموده مقام معظم رهبری «اگر صد ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است».

صباحی زاده ادامه داد: در واقع می‌توان گفت در روز ۹ دی، تمامی محاسبات و معادلات دشمنان داخلی و خارجی به هم ریخت و باعث شد که دشمنان نظام مایوس تر از گذشته باشند و اگر بصیرت و هوشیاری مردم و جوانان انقلابی نبود، می توانست پیامدهای منفی بیشتری برای کشورمان به دنبال داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس تصریح کرد: جریان دانشجویی با حضور به موقع و نیز هوشیاری توانست فضایی که به شدت ملتهب بود را با روشنگری و هدایتگری در مسیر صحیح هدایت کند؛ درواقع جنبش دانشجویی با حضور بموقع توانست از آرمان‌های اصیل انقلاب دفاع کند. امروز هم جنبش دانشجویی وظیفه پاسداری از دستاوردهای عظیم حماسه ۹ دی را دارد و تبیین آن یکی از رسالت‌های دانشجوی انقلابی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز برخی از افراد درصدد تطهیر چهره فتنه در جامعه هستند که جنبش دانشجویی باید تمام توان خود را در راستای نشان دادن ابعاد فتنه ها به‌کارگیرد و صدام‌های داخلی و خارجی را به همگان معرفی کند؛ همچنین نسبت به خنثی‌سازی توطئه ها بر اساس فرامین امامین انقلاب حرکت کند و از پروژه نفوذ در کشور جلوگیری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =