نشست‌های علمی و تبیینی «مکتب سلیمانی» برگزار می‌شود

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) از برگزاری نشست علمی و تبیینی «مکتب سلیمانی» ویژه استادان گروه معارف و درس وصایای حضرت امام(ره) خبرداد.

اکبر اشرفی رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این مرکز در حوزه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) در نظر دارد برای بزرگداشت مقام و یاد و خاطره سردار سلیمانی، نشست علمی و تبیینی«مکتب سلیمانی» را برگزار کند.

وی افزود: این نشست ویژه استادان گروه معارف و درس وصایای حضرت امام(ره) است که از شنبه ۱۳ دی ماه به مدت ۴ روز به صورت مجازی برگزار خواهد شد. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه نیز جزو متولیان این برنامه محسوب می‌شوند.

اشرفی تصریح کرد: میهمانان این نشست، محمد رونده از همرزمان شهید سلیمانی، مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مهدی ابوطالبی عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، محمدباقر خرمشاد دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، حجت الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و حسین عبداللهی فر عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) خواهند بود.

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: متقضیان برای شرکت در این نشست تبیینی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به آدرس emam.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =