فعال‌سازی مرکز رشد در راستای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور گفت: مبنای کار در واحد نور براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر اینکه دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند، بنابراین فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف اصلی این واحد دانشگاهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  مجید فانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره آموزش و پرورش نور در جهت تعلیم و تربیت فرزندان با معرفی توانمندی‌های این واحد دانشگاهی، زمینه‌های مشترک همکاری با اداره آموزش و پرورش در حوزه های مختلف را خواستار شد.
مجید فانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق شعار سال، مبنی بر جهش تولید و همکاری های مشترک علمی و پژوهشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور دارای پتانسیل های علمی، ‌ پژوهشی، فضاهای فیزیکی، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و مناسبی می باشد که می تواند بخشی از نیازهای شهرستان را پوشش دهد و امیدواریم بتوانیم با تعامل مستمر در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تأثیرگذار باشیم.
فانی افزود: مبنای کار  در واحد نور براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر اینکه دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند، است.
وی گفت: فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف اصلی این واحد دانشگاهی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور هم با بیان اینکه با همکاری معلمان و مدیران آگاه در تلاشیم تا به تحقق اهداف سند تحول بنیادین، در راستای رسالت تعلیم و تربیت جامه عمل بپوشانیم، اضافه کرد: آموزش و پرورش با ایجاد زمینه‌های مناسب برای تحقق شعار آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه برای تقویت فرصت‌های برابر یادگیری، تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت و تاثیر گذاری آن، اظهار کرد: بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت ها در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تأمین نیازهای جامعه تأثیر بسزایی دارد؛ مشارکت و نظارت  مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از همه منابع و امکانات، جهت  «تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی» امری ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085833

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =