آبی‌ترین جدال لیگ بیستم؛ حساس و تماشایی

دو تیم گل گهر و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که علاوه بر تلاش برای رسیدن به صدرجدول، چهره‌هایی مشترک بین این دو تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،هادی شاه‌مرادی؛ عصر امروز شاگردان فکری باید به مصاف پسران قلعه نویی بروند. دیداری که به جهت وضعیت جدول مسابقات، اهمیتی مضاعف برای هر دو تیم دارد و بدون شک یک دوئل تمام عیار برای صدرنشینی است.
این بازی علاوه بر حساسیت، جذابیت های خاصی هم دارد چرا که علاوه بر رنگ مشترک پیراهن اصلی گل گهر و استقلال، چهره‌هایی مشترک و حتی محبوب برای هواداران استقلالی در تیم حریف، باعث رقم خوردن آبی ترین مسابقه لیگ بیستم شده است.

مچ اندازی شاگرد و استاد
کانون اصلی این دوئل را باید روی نیمکت دو تیم پیدا کرد؛ جایی که محمود فکری باید مچ استاد سابقش را بخواباند. امیر قلعه نویی در حالی هدایت این فصل گل گهر را بر عهده دارد که علاوه بر کسب نتایج شگفت انگیز با این تیم، پیش از این نقش اول تمام خاطرات قهرمانی‌های استقلال را نیز ایفا کرده است.
قلعه نویی بدون شک محبوب‌ترین مربی استقلال در تاریخ بیست ساله لیگ برتر است و محمود فکری برای فتح کامل دل‌های آبی باید با کسب جام در این فصل پا در مسیری بگذارد که ژنرال سه مرتبه آن را فتح کرده است.

منشای زهردار
گادوین منشا خطرناک‌ترین بازیکن گل گهر مقابل استقلال خواهد بود. او فصلی متفاوت را آغاز کرده و با ۹ گلی که تا اینجای کار به ثمر رسانده تقریبا می‌توان گفت تیم قلعه نویی امسال حریفی نداشته که دروازه‌اش توسط منشا باز نشده باشد.
گادوین که حضور رضایت‌بخشی در استقلال نداشت برای این بازی بسیار باانگیزه است. البته او امروز برای ارائه شایستگی‌هایش کار راحتی ندارد چرا که سنگربان آبی‌ها رشید مظاهری ملی پوش است و همین موضوع، نوید نمایش اتفاقات جذاب درون محوطه استقلال را می‌دهد.

زکی پور - وریا
میلاد زکی‌پور که در بیش از ۸۰ بازی با پیراهن استقلال به میدان رفته، در پایان لیگ نوزدهم تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. او که تجربه خیلی خوبی با پیراهن آبی کسب کرده حالا برای اولین بار مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.
زکی پور در جناح چپ گل گهر باید با وریا غفوری در جناح راست استقلال درگیر باشد و این یعنی جدالی سخت که در انتظار این دو بازیکن است.

تلاش برای مهار گلزن معروف!
بهنام برزای دیگر استقلالی ترکیب امروز گل گهر است که هواداران آبی خاطره تلخی از او در ذهن دارند. تک گل این بازیکن با پیراهن شهرخودرو به استقلال که شکست تیم شفر را رقم زد و علاوه بر ممانعت از صدرنشینی این تیم، موجبات اخراج پیرمرد آلمانی را نیز فراهم نمود.
برزای قطعا امروز انگیزه های زیادی برای گلزنی مجدد مقابل استقلال دارد و برای این هدفش باید جهت غلبه بر محمد دانشگر و عارف غلامی تلاش زیادی داشته باشد.

شاید هم کریمی ..
یکی دیگر از بازیکنان گل گهر که استقلال به حساب می‌آید محسن کریمی است. او که به دلیل مصدومیت‌های پیاپی حضوری جسته گریخته در جمع آبی‌های تهران داشت، شرایط مشابهی را در تیم جدیدش تجربه می‌کند.
اگر امروز به کریمی فرصت بازی برسد بیشتر با مسعود ریگی درگیری خواهد داشت و باید با توجه به آمادگی این روزهای مدافع استقلال باید دید که آیا فرصت خودنمایی به محسن کریمی داده خواهد یا خیر.

در انتظار یک بازی تماشایی
بازی امروز گل گهر و استقلال چهارمین تقابل دو تیم در چاچوب بازی‌های رسمی لیگ و حذفی است و در سه بازی قبلی، استقلال دو مرتبه با منصوریان و استراماچونی مقابل این حریف به پیروزی رسیده‌اند و با فرهاد مجیدی نیز تن به شکست داده اند.
با اوصافی که در این مطلب گفته شد باید ببینیم برای بازی امروز چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =