یمن: تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه را زیر نظر داریم

رئیس سازمان اطلاعات دولت نجات ملی یمن در صنعا تاکید کرد که تحرکات خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه را به دقت زیر نظر دارند و رصد می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المسیره، رئیس سازمان اطلاعات دولت نجات ملی یمن گفت که یمن تمام تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه را زیر نظر دارد و تمام نقشه های خصمانه این رژیم علیه یمن را رصد می کند.

«عبدالله یحیی الحاکم» روز چهارشنبه طی سخنانی در صنعا گفت: ما برای انجام ماموریت ها و مواجهه با تمام چالش ها برای مقابله با متجاوزان، مزدوران و رژیم اشغالگر صهیونیستی در بالاترین آمادگی امنیتی، نظامی و روحی قرار داریم.

وی افزود: ما تمام تحرکات رژیم اشغالگر صهیونیستی را زیر نظر داریم و تمام اقدامات تحریک آمیز و نقشه های خصمانه این رژیم را رصد می کنیم.

الحاکم گفت: شکست تجاوز به یمن موجب شده است تا دشمن دست به دامن صهیونیست ها شود و برخی کشورها به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سقوط نمایند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی گمان می کند که با این کار در مقابل ملت ایمان و تدبیر عرض اندام خواهد کرد بنابراین به این رژیم می گوییم که یمن و ملت بزرگ و رهبری بی نظیر آن از این تهدیدات نمی ترسند.

رئیس اطلاعات دولت نجات ملی یمن افزود: از تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه غافل نیستیم و این رژیم باید هشدارهای ما درباره هرگونه اقدامات جسورانه یا ماجراجویی که عواقب بدی به همراه خواهد داشت، جدی بگیرد.

الحاکم همچنین بر ضرورت بیداری و هوشیاری امنیتی و یکپارچگی تلاش ها برای مواجهه با دشمنان ملت یمن تاکید کرد.

یک مقام مسئول در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن نیز چند روز پیش به اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که گفته بود اسرائیل وضعیت یمن را زیر نظر دارد، واکنش نشان داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =