هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برگزار شد

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور صبح امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه با رقابت ۲۹۷ هزار و ۹۶ داوطلب برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بر اساس مصوبه ۲۹ آذر ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور انجام شد. در آزمون روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ داوطلب حضور پیدا کرده‌اند و در آزمون روز جمعه ۱۲ دی ماه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب شرکت می‌کنند. آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه در حال برگزاری است.

تعداد ۱۴۰ داوطلب مبتلا به کرونا هستند که این گروه بر اساس فرم خوداظهاری که تکمیل کرده‌اند در بیمارستان‌های منتخب وزارت بهداشت آزمون می‌دهند و از سایر داوطلبان جدا می‌شوند.

حوزه‌های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی را رعایت خواهند کرد و تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود و تمامی داوطلبان ملزم به رعایت استفاده از ماسک هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =