قایدی: نمی شد توپ وریا را گل نکنم

مهدی قایدی سرانجام در بازی هشتم استقلال پایش به گل باز شد و دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد، گلزنی مهدی قایدی در این بازی برای تیم آبی به اندازه سه امتیاز ارزش داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی قایدی به خاطر عدم گلزنی در 7 دیدار گذشته استقلال فشار زیادی را تحمل می کرد. به بهانه گلزنی اش در بازی با گل گهر با او گفتگو کردیم که می خوانید:

*مهدی؛ بالاخره در بازی با گل گهر گل زدی...

خدا رو شکر می کنم. به خاطر این اتفاق. نمی شد پاس خوب وریا را گل نکنم. اگر این کار را نمی کردم خودم را سرزنش می کردم. خیلی حس خوبی دارد وقتی گل می زنی و تیمت برنده می شود. این گل حاصل تلاش همه اعضای تیم بود. من از همه بازیکنان تشکر می کنم. از تک تک اعضای کادر فنی که به من کمک کردند. البته من نگرانی به این خاطر نداشتم. قبلا ناراحتی ام این بود که نمی توانم تاثیر گذاری بیشتری در موفقیت های تیم داشته باشم. این دست از اتفاقات در زندگی ورزشی بزرگ ترین مهاجمان دنیا هم  رخ می دهد. دوره گذرا و کوتاه است. همسرم هم به من گفت صبر کن؛ در نهایت بهترین اتفاق برای تو رخ خواهد داد.

*این فصل چند گل می زنی؛ فصل پیش گفتی 10 گل برای استقلال می زنی و این کار را هم کردی...

دیگر نمی خواهم در این زمینه قولی بدهم. برای من اول موفقیت تیم اهمیت دارد و دوم هم تیم و سوم گلزنی خودم. تلاشم را می کنم بیشتر از فصل گذشته برای استقلال گل بزنم اما دوست ندارم قولی بدهم. چون قول دادن در فوتبال اشتباه است.

*دغدغه اینروزهایت چیست؟

عدم حضور تماشاگران استقلال در استادیوم نگران کننده و دردآور است. به خصوص برای ما که به حضور پرشور تماشاگران در استادیوم عادت کرده ایم. امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و دوباره شاهد حضور تماشاگران همه تیم ها در استادیوم باشیم. فوتبال بدون تماشاگر یک چیز کم دارد.

*و بازی با گل گل گهر؛ به نظر می رسد تیم حریف هم ارایه گر بازی خوبی بود.

بله همین طور است. با یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بازی کردیم. جایگاه این تیم در جدول رده بندی حرف من را ثابت می کند. خوشحالم به خاطر اتفاقاتی که در این بازی برای تیم استقلال رخ داد. و در نهایت من نقشی کوچکی در موفقیت داشتم.

*آیا استقلال قهرمان لیگ برتر می شود؟

ما بازی به بازی جلو می رویم. الان باید به بازی بعدی فکر کنیم نه قهرمانی. بازی بعدی می تواند ما را یک گام به هدف نزدیک کند. کار سخت است. امیدوارم استقلال تا پایان بازی ها هیچ وقت صدر جدول را از دست ندهد.

*در بازی قبلی استقلال ذخیره نشین شدی؛ پیش از آن هم تعویض شدی. به نظر می رسد این اتفاقات برای تو ناراحت کننده بود؟

بازیکنی که تعویض می شود و یا ذخیره نشین می شود ناراحت نشود بدون شک بازیکنی با روح بزرگی نیست و پیشرفت نخواهد کرد. اما این به معنی بی احترامی به تصمیم کادر فنی نیست. من دوست دارم همیشه فیکس بازی کنم و همیشه یکی از بهترین بازیکنان تیمم باشم و زحمات بچه ها را تکمیل کنم اما تصمیم نهایی با کادر فنی تیم است. بدون شک حاج محمود و همه اعضای کادر فنی تصمیماتشان در راستای کمک به من و تیم بوده است. خوشحالم که توانستم در بازی با گل گهر بازی کنم. همیشه و در همه تیم هایی که بازی کرده ام مطیع تصمیمات کادر فنی بوده ام.

*سرمربی استقلال در روزهای اخیر روی همدلی و کاهش حضور بچه ها در فضای مجازی تاکید داشته است؛ نظرت در این باره چیست؟

اصلا نیاز به اشاره من ندارد. تیم هایی که قهرمان می شوند همواره یکی از دلایل قهرمانی را همدلی بر می شمرند. من چنین حسی را در استقلال دارم. البته گاها اختلاف هایی در خانواده رخ می دهد اما این به معنی عدم همدلی نیست. و طبیعی است دور شدن از فضای مجازی کمک می کند بیشتر روی اهداف فنی متمرکز شویم. ما توصیه های کادر فنی را به گوش و جان می خریم. ما تلاش می کنیم که استقلال موفق شود و سود این موفقیت ابتدا نصیب خودمان می شود. امیدواریم هواداران مثل همیشه در روزهای سخت حامی ما باشند. گاهی هر قدر تلاش می کنی نتیجه حاصل نمی شود مثل من که در 7 بازی گذشته هر قدر تلاش کردم موفق به گلزنی نشدم. این دلیلی بر ناامید نیست. فوتبال ادامه دارد و ما به مبارزه و تلاش خود ادامه می دهیم.

*عنوان شد در بازی های گذشته به خاطر عدم حضور شیخ دیاباته در ترکیب تیم گلزنی نمی کردی!
نه این چنین نیست. این تحلیلی بود که از سوی برخی از کارشناسان ارایه می شد و البته برای من قابل احترام بود. شیخ مهاجم توانمندی است و فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شده و نیاز به تایید من ندارد. بازگشت او به ترکیب به تیم در نتیجه گیری حتما کمک خواهد کرد. البته تصمیم گیری در این زمینه بر عهده کادر فنی است اما من در بازی هایی که او در زمین حضور نداشت نهایت تلاش خود را بکار گرفتم که برای استقلال گل بزنم و خوشحالم که در بازی با گل گهر موفق به انجام این کار شدم. از همه همه تیمی هایم تشکر می کنم که در این مدت به من روحیه دادند و تلاش کردند که من این دوره را پشت سر بگذارم.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1086109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =