افزایش ۱۱ برابری پهنای باند اینترنت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از افزایش ۱۱ برابری پهنای باند اینترنت در این دانشگاه خبر داد و گفت: در آموزش مجازی آنلاین پیشتاز بوده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مجتمع بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی خراسان (گلبهار) برگزار و محمد رافتی به عنوان رئیس جدید این مجتمع انتخاب و از  تلاش‌های احمد ناطق گلستان  قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت موجود در شهر گلبهار پشتیبان مجموعه دانشگاه پردیس دانشگاهی است، اظهار کرد: رئیس جدید مجتمع بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی خراسان (گلبهار) باید تعامل خود را با مجموعه شهر بیشتر کند.

مسعود طاهری لاری اضافه کرد: ظرفیت دانشگاه آزا اسلامی باید در اختیار شهر گلبهار قرار بگیرد و بالعکس و اگر غیر از این باشد نه شهر رشد می‌کند و نه دانشگاه.

رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی حل مسائل اجتماعی است

وی با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان رویکرد حل مسائل اجتماعی را دنبال می‌کند و امروز کمتر دانشگاهی داریم که در خدمت اجتماع قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی مطرح کرد: عزم دانشگاه آزاد اسلامی آن است که در خدمت جامعه باشد، نکته‌ای که مورد انتظار مسئولان شهر گلبهار است.

طاهری لاری با اشاره به ظرفیت های کمّی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی اعلام کرد: در این دانشگاه نزدیک به ۶۰ هزار دانشجو و یک‌هزار استاد داریم و این ظرفیت عظیم به‌علاوه امکانات پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و مراکز تحقیقاتی نشان‌دهنده آن است که مشهد و استان خراسان‌رضوی ظرفیت بالایی دارند.

وی از کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در رنکینگ دانشگاه‌های آزاد در سطح کشور بر مبنای شاخص‌های عملکردی و همچنین کسب رتبه اول در جذب دانشجو در کل کشور خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه کسب این افتخارات مرهون تلاش و همدلی همکاران واحد مشهد در همه رده‌ها است اظهار امیدواری کرد که این افتخارات برای گلبهار نیز اتفاق بیفتد.

افزایش ۱۱ برابری پهنای باند اینترنت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

طاهری لاری، افزایش ۱۱ برابری پهنای باند اینترنت را به عنوان یک سرمایه‌گذاری موفق در راستای به حداقل رساندن نارضایتی‌ها عنوان کرد و با اعلام اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آموزش مجازی آنلاین در سطح کشور پیشتاز بوده، افزود: به این دلیل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۶ اسفند اعلام کرد که کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از ۱۲ اسفند یعنی چند روز قبل از بخشنامه سازمان مرکزی این کار را آغاز کرد. این دانشگاه بین دانشگاه‌های آزاد کشور دانشگاه‌های دولتی استان خراسان در زمینه آموزش مجازی پیشتاز بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی همچنین مدیریت ۲۵ هزار جلسه مصاحبه دکتری را از موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مأموریت‌های محوله دانست و افزود: در بحث ۶ هزار مصاحبه آینده هم سعی می‌کنیم به سهم خود در کشور نقش‌آفرینی کنیم.

طاهری لاری بیان کرد: همچنین مراکز دانش‌بنیان و مراکز رشد ما تولیدات خیلی خوبی داشتند، به طوری که این تولیدات در سطح کشور نمونه بوده و اخیراً در استانداری خراسان‌رضوی برخی از طرح‌های دانش‌بنیان ما رونمایی شد و به آنها جایزه تعلق گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه در این دانشگاه کارهای بزرگی انجام شده و کارهای بزرگی نیز انجام خواهد شد بر ضرورت سرعت‌دهی و رشد شتابان در پردیس گلبهار تأکید کرد.

وی یادآور شد: حدود ۴ هزار دانشجو در مجتمع بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی خراسان مشغول تحصیل هستند که البته این افتخار کیفی و کمّی بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست و تأکید کرد: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باید افرادی را تربیت کنیم که پرورش‌یافته مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی باشند.

طاهری لاری گفت: متخصصان دینی و اسلامی می‌توانند به جامعه خدمت کنند، در حالی که بهترین متخصصان را اگر بدون توجه به آموزه‌های دینی پرورش دهیم به خارج از کشور می‌روند و تمام تخصص خود را در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌دهند.

وی افزود: تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان و مشهد در اختیار مجموعه شهر گلبهار است و هرجا مشکلی باشد پشتیبان این مجموعه هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =