عبور از فضای غبارآلود فتنه با تبعیت از ولایت فقیه میسر می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: عبور از گردنه‌های خطرناک انقلاب و فضای غبارآلود فتنه، جز با تبعیت محض از ولایت میسر نخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مراسم روز بصیرت با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در محل مسجد صاحب  الزمان (عج) ایرانشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این مراسم گفت: ۹ دی سال ۱۳۸۸،   حماسه بزرگ و معناداری بود که بساط فتنه خطرناک را در هم پیچید و مردم مسلمان ایران با تجمع بزرگ عاشورایی بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و تعهد و همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه را به جهانیان اعلام کردند.

احمد ابراهیمی اضافه کرد: در شرایطی که غبار فتنه می‌رفت که مظلومیت خط مستقیم الهی انقلاب و اسلام ناب محمدی و ولایت مترقی فقیه را نشانه رود، حضور حماسی زن و مرد و پیر و جوان مومن، در این روز بار دیگر این غبار را کنار زد و دست بیعت مجدد با پیر مراد و رهبر عالیقدرشان را نمایان ساخت.

حماسه باشکوه مردم در یوم‌الله ۹ دی فتنه را دفن کرد

وی عنوان کرد: به‌راستی کیست که نداند عبور از گردنه‌های خطرناک انقلاب و فضای غبارآلود فتنه، جز با تبعیت محض از ولایت میسر نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که شاهد چنین حماسه باشکوهی در یوم‌الله ۹ دی بودیم و با لطف کریمانه خود، این مقطع از عمر ما را در زمانی قرار داد که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه، شجاع و خداترس قرار دارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی شده است.

ابراهیمی یادآور شد: به برکت همین روزهای مهم و پشتوانه عظیم مردمی است که امروز انقلاب اسلامی در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ همچنان قد برافراشته و سرافراز و سربلند گام دوم خویش را بلندتر و محکم‌تر از گذشته برمی‌دارد.

انتهای پیام

کد خبر: 1086161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =