ایران‌دوستی از شاخصه‌های شهید سلیمانی بود

جانباز مدافع حرم دفاع کردن و ایران دوستی را از شاخصه‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانانی که در مقابله با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسیدند، متولدین دهه ۷۰ بودند و در نهایت جانباز یا شهید شدند و این تفکر ساخته و از برکات شهید سلیمانی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همایش مجازی «شهید سلیمانی از زبان همرزمانش در عراق و سوریه» با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان، دانشجویان و سه تن از مدافعان حرم در واحد گچساران برگزار شد.

جانباز مدافع حرم که در منطقه ریتان سوریه در مبارزه با داعش به شرف جانبازی نائل شده، اظهار کرد: نوع نگرش و تفکری که شهید سلیمانی در دل مردم و جوانان ایجاد کرد، بسیاری از کسانی که شاید اعتقاد زیادی به نظام نداشتند یا مذهبی نبودند را متحول کرد و در راه دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام و حریم کشور عزیزمان جان شیرینشان را فدا کردند.

امین سینایی، دفاع کردن و ایران دوستی را از شاخصه‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانانی که در مقابله با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسیدند، متولدین دهه ۷۰ بودند و در نهایت جانباز یا شهید شدند و این تفکر ساخته و از برکات شهید سلیمانی بود.

وی، یاد شهید ابوذر داوودی که در عملیات نبل الزهرا به شهادت رسیده بود را گرامی داشت و با بیان خاطره‌ای از این شهید  اضافه کرد: در سنگری در حال دیده‌بانی بود که دیدبانی موثر ایشان موجب شد ۱۵ یا ۱۶ داعشی به درک واصل شوند.

جانباز مدافع حرم متذکر شد: با اعلام این خبر در بی‌سیم همان شب شهید سلیمانی نزد شهید داوودی رفت و از تلاش این شهید قدردانی کرد و شهید ابوذر می‌گفت باورم نمی‌شد که حاج قاسم با آن همه دغدغه پیش ما بیاید.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از دیگر همرزم جانبازش خاطره دیگری تعریف کرد و گفت: از رشادت‌های جمال نارکی از جوانان شهر گچساران که شاید قبل از رفتن به سوریه این دیدگاه را نداشت، اما حاج قاسم با مکتب خود چنان دگرگونش کرد بود که شاید توصیفش خیلی دشوار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086164

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =