شورای تبیین بسیج اساتید درگذشت آیت‌الله مصباح‌یزدی را تسلیت گفت

شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به‌ گزارش باشگاهخبرنگاراندانشجویی(ایسکانیوز)، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی فیلسوف متاله، فقیه مجاهد، یار دیرین امام و رهبری و عضو برجسته و موثر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به ملکوت اعلا پیوست. این استاد متضلع در فلسفه، فقه، عرفان و سیاست جهاد خستگی ناپذیری دردفاع از مبانی دینی در طول زندگی پربار خویش داشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تربیت شاگردان فراوان و تالیف و انتشار کتاب‌های عمیق و تاثیرگذار یکی از باقیات لصالحات این بزرگمرد است. ورود شجاعانه و بی واهمه به عرصه دفاع از ولایت فقیه در عصر هجوم مدرنیته و مظلومیت نظام اسلامی و بجان خریدن انواع تهمت‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای دوران هیاهوهای سیاسی مجلس ششم، ایجاد جریان بصیرت افزایی متناسب با مقتصیات زمان با تاسیس موسسه امام خمینی(ره) در قم، تجهیز معرفتی اردوهای طرح ولایت و تقویت معرفتی دانشگاه‌ها در طول قریب به بیست سال، سخنرانی‌های موثر در نقد افکار التقاطی و منحرف، خدمت صادقانه به نظام شکوهمند اسلامی بویژه در گردنه‌های عبور از بحرانها و به جان خریدن تمام هزینه های حوزوی و سیاسی-اجتماعی آن، پیشبرد اهداف متعالی حوزه های علمیه و تلاش های موثر در جریان سازی و پرورش نیروهای مورد نیاز نظام و انقلاب، قاطعیت و صلابت در دفاع از اصول تخطی ناپذیر اسلام و نظام اسلامی نشان دهنده شخصیت عمیق، مقاوم، انقلابی و متعهد ایشان به اسلام و اینده نظام است که شایسته است الگوی فلسفه و فقاهت حوزویان جوان قرار گیرد.

در بخش انتهای این پیام آمده است: بدون شک تلاش‌های ارزنده ی فکری و مجاهدتهای عملی ایشان بخئ از میراث نظام است و به یادگار خواهد ماند. بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و دوستداران و بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند منان علو درجات و حشر با اولیایش رابرای آن فقید سعید مسالت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =