بالندگی فضای فکری تشکل‌های دانشجویی با طرح ولایت آیت الله مصباح

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و افزود: باقیات‌الصالحات طرح ولایت نقش پررنگی در بالندگی فضای فکری تشکل‌های دانشجویی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، مصطفی رستمی طی پیامی درگذشت فیلسوف عالی مقام و مجاهد انقلابی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی(رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: روح ملکوتی فیلسوف عالی مقام و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست، عمر پر برکت این عالم فرزانه سالیان متمادی در راه اسلام و تقویت انقلاب اسلامی صرف شد. وی در سال‌های پیش از انقلاب ضمن حضور در مبارزات تشکیلاتی از سابقون انقلاب بود و سال‌ها در کنار بزرگانی چون شهید بهشتی به کادرسازی برای انقلاب اسلامی پرداخت، آیت‌الله مصباح را باید معمار فضای عقیدتی و سیاسی بسیاری از نیروهای انقلاب دانست، باقیات‌الصالحات طرح ولایت نقش پررنگی در بالندگی فضای فکری تشکل‌های دانشجویی داشت.

در این پیام مطرح شده است: وی در عرصه سیاست هم مشی و مرام حق طلبی را پیشه خود ساختند و در دوره هجمه سنگین برخی از سیاسیون و به اصطلاح روشنفکران در دهه هفتاد و هشتاد با جان و دل از انقلاب صیانت کردند، حمایت ایشان از جریان انقلاب در سال ۸۴ سبب نشد که چشم بر انحرافات برخی عناصر معلوم الحال در دولت دهم ببندند و شجاعانه ضمن مرزبندی با فتنه با انحراف هم مبارزه کردند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: درگذشت این عالم نستوه ضایعه ای بزرگ برای حوزه و دانشگاه است. این مصیبت را به رهبر انقلاب و بیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی و شاگردان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =