نامگذاری مجموعه ورزشی واحد شهرکرد به نام شهید محسن فخری زاده

همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور هیات رئیسه به نام شهید فاخرهسته ای محسن فخری زاده نام گذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم دهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به نام شهید هسته ای محسن فخری زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی، فردی ولایتمدار و با اخلاص بودند، که برای شناسایی ابعاد شخصیتی و نظامی سردار باید روزها و سال ها تحقیق و تبیین کرد تا فهمید که چه خدمات ارزشمند و ارزنده ای به جامعه بشریت کردند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: شهید محسن فخری زاده در عرصه علمی و پژوهشی الگوی یک فرد انقلابی، متدین و میهن پرست بود که تا پای جان برای کشور، مردم، نظام و اعتقاداتش با تمام توان ایستاد و در نهایت هم به آرزوی قلبی خود که شهادت در راه خدا و اهداف انقلاب اسلامی بود، رسید.

وی در ادامه باتسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: این استاد عارف، فیلسوف و مفسر قرآن و مدافع حریم اعتقادی اسلام و انقلاب هم در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و مذهبی نقش آفرینی کرد و در زمینه های مختلف یار و یاور و مدافع رهبری بود.

مسئول نهاد رهبری در ادامه تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری زاده و آیت اله محمد تقی مصباح یزدی، الگوهای واقعی در همه ی عرصه ها هستند و درس گرفتن از این الگوها، باعث اثرگذاری مفید و ارزشمند در سطح دانشگاه، جامعه و کشور می شود.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محسن فخری زاده و تمامی شهدای ایران اسلام و همچنین ادای احترام و گلباران قبور مطهر پنج شهید گمنام و عطر افشانی المان های شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1086276

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =