اینستاگرام، پست دکتر طهرانچی درباره شهید سلیمانی را حذف کرد

دیروز وقتی خواستم با یک استوری در اینستاگرام، یاد حاج قاسم عزیز را در سالگرد شهادتش گرامی بدارم، یک بار دیگر معنای استیلای نظام سلطه بر فرهنگ جهانی را با همه وجود لمس کردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، شبکه اجتماعی اینستاگرام در روزهای گذشته، باز هم اقدام به حذف تمامی مطالب منتشر شده با موضوع بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت کرد.

این اپلیکیشن اجتماعی، استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را نیز حذف کرده است.

در همین رابطه محمدمهدی طهرانچی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود درباره آزادی بیان در این شبکه اجتماعی منتشر کرد، که این یادداشت نیز مجددا حذف شد!

متن این یادداشت حذف شده به شرح زیر است: «دیروز وقتی خواستم با یک استوری در اینستاگرام، یاد حاج قاسم عزیز را در سالگرد شهادتش گرامی بدارم، یک بار دیگر معنای استیلای نظام سلطه بر فرهنگ جهانی را با همه وجود لمس کردم. نظامی که حتی چشم دیدن نام و تصویر عاملان اقتدار و عزت‌مان را ندارد، قلدرمابانه می‌گوید باید مانند من بیاندیشید و از هرچه سیاهی‌های نظام سلطه را نشان می‌دهد، دوری کنید.

اینستاگرام تصویر حاج قاسم را از صفحه‌ها پاک می‌کند چون تاب دیدن نام یک مسلمان ایرانی بر قلل رفیع عزت و آزادگی را ندارد و می‌خواهد یاد شهید عزیز ما را از دل‌های مردم منطقه پاک کند. آری آنان که ادعای آزادی و حقوق بشرشان گوش فلک را کرده است، حتی یاد و تصویر حاج قاسم را برنمی‌تابند، اف بر این نفاق عظیم.

حاج قاسم، سردار عزیز!

تو به ما یاد داده‌ای که برای عزتمند بودن باید از مرزها گذشت و در فرامزها هم قوی بود. حالا که برای برپا داشتن یاد و مکتب تو باید در فرامرزهای فضای مجازی بجنگیم، این آموخته‌ات را با تمام وجود درک می‌کنیم. مکتب سلیمانی زنده است و دشمن هرچه بیشتر تلاش کند که نامی از او بر تارک تاریخ نماند، مرام او ماندگارتر خواهد شد چرا که یاد و نام حاج قاسم تا ابد بر لوح دل‌ها ثبت خواهد شد.»

کد خبر: 1086414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =