حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی در راستای «نهضت ساخت ایران»

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از ایده ها و طرح های پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای «نهضت ساخت ایران» حمایت می کند.‏

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، لیلا شکوهی مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این باشگاه از ایده ها و طرح های پژوهشی تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای «نهضت ساخت ایران» حمایت می کند.‏

وی با تأکید بر اینکه نهضت ساخت ایران محور کار همه دستگاه های مرتبط با بخش تولید کشور است، اظهار داشت: این نهضت یک کار ارزشی و به تعبیری امری مقدس در حوزه تولید کشور است که بدون شک آثار و برکات فراوانی برای آینده به همراه خواهد داشت.

مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تحقق اهداف نهضت ساخت ایران ارزش افزوده برای تولیدات کشور ایجاد کرده و یکی از مزیت‌های مهم آن ایجاد اشتغال برای جوانان خصوصاً افراد متخصص، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه است.

شکوهی ادامه داد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای چشم‌انداز و مأموریت خود فراخوان طرح های تحقیقاتی و فناورانه دانشجویی (فطرت) زمستان ‏ ۱۳۹۹ را با عنوان ‏ "نهضت ساخت ایران" ‏ آغاز کرد. مخاطب اصلی این فراخوان تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هستند.

مدیر پژوهش و پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی محورهای پیشنهادی فراخوان نهضت ساخت ایران را کسب و کارهای آنلاین و شبکه ای نوآورانه، داخلی سازی محصولات و خدمات، اشتغال پایدار با ارزش افزوده، افزایش کارایی خدمات و محصولات و کسب و کار دانشجویی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: مهلت ارسال پیشنهاد اولیه طرح به دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تا اول اسفند ۱۳۹۹ است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت باشگاه به آدرس www.bpj.iau.ir مراجعه کرده و یا با دفاتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =