پیشرفت و امنیت کشور در گرو روحیه انقلابی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای پیشرفت و امنیت کشور نیاز به روحیه انقلابی داریم زیرا روحیه انقلابی در دفاع از ارزش‌ها سرچشمه انقلاب اسلامی مردم ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در گیلان اظهار کرد: گیلان از استان‌های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تقویت روحیه انقلابی از مهم‌ترین اثرات دفاع‌مقدس است تصریح کرد: روحیه انقلابی از برجسته‌ترین دستاوردهای امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس محسوب می‌شود.

 رضایی با اشاره به این که روحانیت در راس هرم دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده است افزود: برای پیشرفت و امنیت کشور نیاز به روحیه انقلابی داریم زیرا روحیه انقلابی در دفاع از ارزش‌ها سرچشمه انقلاب اسلامی مردم ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که اکنون مسئولیت ما سنگین‌تر از گذشته است خاطرنشان کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با خون پاک خود بعثتی ایجاد کرد که با تحلیل‌های مادی قابل محاسبه نیست.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ضرورت اتحاد جوانان انقلابی اشاره کرد و گفت: با بازگشت به سرچشمه اقتدار خود می‌توانیم از موانع و مشکلات عبور کنیم حتی اگر مشکلات ما 10 برابر بیشتر از وضعیت فعلی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086526

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =