دبستان دخترانه سما گرگان رتبه برتر استانی «انجمن اولیا و مربیان» را کسب کرد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: انجمن اولیا و مربیان دبستان دخترانه سما گرگان مقام برتر استانی را از آن خود کرد و توانست در بین مدارس دولتی و غیر دولتی در سطح استان بر سکوی افتخار بایستد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهدی غریب معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهارکرد: انجمن اولیا و مربیان دبستان دخترانه سما گرگان مقام برتر استانی را از آن خود کرد و توانست در بین مدارس دولتی و غیر دولتی در سطح استان بر سکوی افتخار بایستد و از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان موفق به دریافت لوح تقدیر شود.

وی افزود: در هر سال تحصیلی، شورای نظارت و ارزیابی انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش به منظور شناسایی و تقدیر از مدارس استان، فعالیت ها و اقدامات و ابتکارات آموزشی و پرورشی انجام شده در یک سال تحصیلی مدارس را بر اساس شاخص های دفتر کل انجمن در سه سطح مقام شهرستانی، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می دهد.

غریب ادامه داد: ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی ، راهنمای مشاوره ای به دانش آموزان و خانواده ها و آموزش دوره‌های مختلف برای اولیا در طول دوران تحصیل و توسعه همکاری والدین با مدرسه در زمینه های مختلف از معیارهای این انتخاب بوده است.

وی از انجمن اولیا و مربیان این مدرسه نیز قدردانی کرد و گفت:یکی از عوامل پیشرفت مجموعه‌های آموزشی در مدارس ، ارتباط صمیمی و تنگاتنگ اولیای منزل و مدرسه است که می تواند در پیشرفت آموزشی و تربیتی دانش آموزان کمک شایانی کند.

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان خاطرنشان کرد: وقتی اولیای دانش آموزان با معلم و اولیای مدرسه در اهداف مدرسه همراه و همگام شوند مسیر تعلیم و تربیت هموارتر و رشد علمی و تربیتی دانش آموزان به بهترین وجه محقق می‌شود. ما باید برای پیشرفت بیشتر مدارس سما و رضایتمندی شهروندان از این مراکز آموزشی فرهنگی، ارتباط خود با اولیا را بیشتر کرده و با تشریک مساعی بیشتر با آنان کارها را سامان دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =