آیت الله مصباح یزدی دژ مستحکم دفاع از مبانی دینی و انقلابی بود

فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، نوشت: آن عالم مجاهد و عارف پرهیزکار سنگربان و دژ مستحکم دفاع از مبانی و اندیشه های دینی و انقلابی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه به مناسبت ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس پژوهشکده امام خمینی(ره)، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم رحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

 ضایعه جبران ناپذیر رحلت فقیه برجسته، حکیم، متفکر و فیلسوف گرانقدر حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، حوزه های علمیه و بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن عالم مجاهد و عارف پرهیزکار سنگربان و دژ مستحکم دفاع از مبانی و اندیشه های دینی و انقلابی بود و در طول سالیان متمادی در ارائه خدمات علمی و فرهنگی، بر مبنای خدامحوری و ولایتمداری ثابت قدم ماند موسسه امام خمینی (ره) و کتب ارزشمند، یادگار ماندگار و صدقات جاریه علمی آن دانشمند بزرگ است.

ایشان همواره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرماندهان محور مقاومت و برادران نیروی قدس را مورد لطف و عنایت خویش قرار می‌دادند و دعوت آنان را برای حضور و افاضه علمی و اخلاقی در محافل مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت با چهره نورانی و با گشاده رویی می‌پذیرفتند.

امید است این ضایعه بزرگ حوزوی، علمی و فرهنگی با الطاف بی بدیل الهی با جایگزینی علمای پرورش یافته در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) جبران گردد.

رحمت و رضوان الهی بر روح بلند ایشان باد.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1086545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =