قدرت استراتژیک جهان اسلام با رشادت سردار سلیمانی توسعه یافت

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سردار سلیمانی خالق بزرگی‌های ملت ایران و سایر ملل آزاده در جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احد امیری در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، علل و عوامل اصلی که بلوک کفر تصمیم به حذف فیزیکی سردار سلیمانی گرفتند را یادآور شد  و بیان کرد: آن سردار کرار مؤلفه‌های عرض اندام ملت ایران در منطقه را خلق کرد.

وی گفت: حاج قاسم، سپاه قدس و نیروهای آموزش دیده وی موفق شدند مدیترانه و حوزه مسلط به آن و مواهب آن یعنی شرق مدیترانه را در اختیار حزب‌الله قرار دهند و امروز مالک بلامنازع مدیترانه حزب‌الله لبنان است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: کوتاه‌کردن دست مستکبران که نقشه‌های شومی برای منطقه داشتند و اخیراً معامله قرن را دنبال می‌کردند با تلاش‌های این سردار عاشورایی نقش بر آب شد.

توسعه قدرت استراتژیک جهان اسلام

امیری تشریح کرد: سردار سلیمانی موفق شد قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه دهد به‌نحوی که قدرت امروز جهان اسلام درهم شکننده هیبت پوشالی مستکبران و موجب پریشان حالی آنهاست.

وی یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نوظهور منطقه‌ای یعنی ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: این سردار کرار موفق شد قدرت نوظهور جمهوری اسلامی را در همه ابعاد به جهان معرفی کند و با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، این هیمنه را برای اسلام ایجاد کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان مؤلفه‌های عرض‌اندام ملت ایران در منطقه را ناشی از وجود حاج قاسم سلیمانی خواند و افزود: حاج‌قاسم مرزهای قدرت را در جهان به‌هم ریخت و نوعی قدرت متوازن ایجاد کرد که راهبری در این حوزه قدرت، ویژگی خاص شخصیتی وی بود.

فرمانده تخصصی اقشار سپاه استان همدان خاطرات فرماندهان مقاومت و حزب‌الله را یادآور شد و ابراز کرد: نقطه‌ای عمل‌کردن، لحظه‌ای عمل‌کردن، تصمیم‌گیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و دقیق‌ترین نوع تصمیم‌گیری از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی است که بزرگانی مانند سیدحسن نصرالله و شهیدعماد مغنیه به آن اذعان کردند.

امیری توانایی‌های سردار سلیمانی در حوزه قدرت نرم را مطرح کرد و گفت: سردار با قدرت نرم خود توفیق یافت نحوه ی تفکر بلوک کفر را درهم ریخته کند و امروزه اذهان روشن فکران جهان به شکلی نوین با ایران اسلامی همراهی می‌کنند.

مؤلفه‌ها و ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی

وی سایر مؤلفه‌ها و ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی را یادآور شد و تشریح کرد: تمرکز بر حوزه‌های اقتصادی، دورزدن تحریم‌ها، تدارک داروهای کم‌یاب و نایاب و بیمه کردن منطقه از لوث وجود قدرت‌های بزرگ ازجمله دستاوردهای سردار سلیمانی است.

این مقام مسئول همراهی و تشییع این سردار بزرگ توسط مردم ایران و جهان را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: مردم ۳۹ کشور جهان با حضوری تاریخی ثابت کردند که سلیمانی‌ها از چه ارزش و اعتباری نزد آزادگان جهان برخوردار هستند.

امیری خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از شهادت سردار، عین‌الاسد که یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین پایگاه‌های آمریکا در منطقه است مورد اصابت ۱۵ فروند موشک ایران قرار گرفت که البته این انتقام سخت نیست و انتقام اصلی در راه است.

وی ابراز امیدواری کرد که مکتب حاج قاسم سلیمانی زیباتر و قدرتمندتر از گذشته به پیش روی خود ادامه دهد و منش‌ها، روش‌ها و همراهی‌های حاج قاسم هر چه نافذتر شود.

به گزارش آنا،  اجرای سرود توسط گروه منتظران مهدی (عج)، ذکر خاطره‌گویی از شهدا و تجلیل از نفرات برتر مسابقه دو صحرانوردی از دیگر برنامه‌های مراسم پاسداشت سالروز شهات سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086570

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =