خون‌خواهی شهید سلیمانی با قلم اساتید و منش دانشجویان محقق می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، گفت: باید بحث یکصدا بودن در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان جدی‌تر نشان دهیم هرچند که در ابتدای شهادت این کار را کردیم، بنابراین خونخواهی حاج قاسم سلیمانی تنها با قلم اساتید و منش دانشجویان محقق می‌شود.

عباسعلی حلاجی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور با توجه به چشم‌اندازی ترسیم شده هنوز به صورت صددرصدی در ترویج مکتب شهید سلیمانی موفق نبودند این درحالیست که بسیاری از کشورهای منطقه در این حوزه موفق تر عمل کردند.

وی تصریح کرد: دانشگاه باید فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای ترویج مکتب سلیمانی انجام دهند و خروجی برنامه‌ها و فعالیت‌های سردار را به تصویر بکشند.

حلاجی گفت: با توجه به اینکه سردار سلیمانی محبوب ترین ژنرال قرن بیستم و یکم بود دانشگاه باید به این مسئله بیشتر بپردازد. هنوز حق سردار در جغرافیای ایران زمین ادا نشده است. درست است که فعالیت‌ها و اقداماتی برای گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار انجام شده است اما کافی نیست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، تصریح کرد: درخشش نور امید در دلهای اندوهگین با انتقام  سخت پیش می‌آید، آیا انتقام سخت انجام شده؟ مقام معظم رهبری فرمودند که ما فقط سیلی زدیم دانشگاه‌های کشو باید انتقام سخت را با قلمشان انجام دهند. باید ماهیت داعش، القاعده و  گروه‌های تروریستی را با زبان‌های گوناگون (لاتین، فرانسوی، آلمانی ...) در فضای مجازی معرفی کنند. بحث یکصدا بودن در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان جدی‌تر نشان دهیم هرچند که در ابتدای شهادت این کار را کردند. با قلمان می توانیم چهره خبیث صیهونیست و استکبار بزرگ را به جهانیان نشان دهیم خونخواهی حاج قاسم سلیمانی تنها با قلم اساتید و با منش دانشجویان محقق می‌شود.

حلاجی افزود: باید مشروعیت نظام جمهوری اسلامی،گفتمان مقاومت، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را در دنیا زنده کنیم مطمئنا جوامع بین‌المللی تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مبحث مکتب مقاومت بصیرت افزایی است بسیاری از اساتید ما خاکستری هستند بنابراین بصیرت افزایی در این عرصه مهم است. دوم اینکه سه مولفه استاد، دانشجو و کتاب را در اختیار داریم باید این سه مولفه نگاه هدایتگری داشته باشند. نگاه هدایتگری جوامع دانشگاهی به موضوع سردار سلیمانی تقویت شود؛ متاسفانه این نگاه هنوز مغفول مانده است باید در این رابطه تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =