اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای تأثیرگذاری دانشجو در آینده کشور است

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سخت‌گیری‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود برای این است که دانشجو ساخته شود و در آینده کشور مؤثر باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جواد علمایی در دیدار با  نمایندگان تشکل‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بیان اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ولی‌نعمت ما و بالاترین مبلغ دانشگاه آزاد اسلامی هستند، افزود: خدمت به دانشجویان و برخورداری آنان از امکانات خوب، وظیفه شرعی و اخلاقی مسئولان است.

وی در پاسخ به دغدغه‌های نمایندگان دانشجویان دکتری مبنی بر شرط پیش‌دفاع و ارائه مقاله گفت: اقداماتی که در دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود برای بالابردن کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان بوده تا در آینده برای کشور مؤثر باشد؛ البته باید امکانات لازم هم در کنار سخت‌گیری منطقی فراهم باشد، موضوع پیش‌دفاع به نفع دانشجویان دکتری است و دانشجویان  با یک مقاله هم می‌توانند دفاع کنند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره کارگاه‌های عملی اظهار کرد: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در زمان کرونا برای دانشجویان باید فعال باشند؛ البته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و گروه‌های دانشجویی کم تعداد؛ زیرا اگر این دروس عملی را ارائه نکنیم، دانشجویان برای فراغت از تحصیل با مشکل مواجه می‌شوند.

ایجاد شورای تعاملی دانشجویی در واحد مشهد

مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی هم در این جلسه از کسب رتبه نخست واحد مشهد در رنکینگ نظام رتبه‌بندی دانشگاه آزاد اسلامی کشور خبر داد و با بیان اینکه نظر دانشجویان برای پیشبرد اهداف دانشگاه ارزشمند است، گفت: در کنار شوراهای مشورتی کارکنان، استادان و شورای تعالی و تحول سازمانی، به‌زودی شورای تعاملی دانشجویان هم ایجاد خواهیم کرد و با برگزاری جلسات مختلف از نظر دانشجویان برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086623

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =