توجه ویژه دانشگاهیان به هم‌اندیشی/ ارسال ۵۷۶۵ مورد دریافت نظرات از دانشگاهیان کشور

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از توجه ویژه دانشگاهیان به امر هم‌اندیشی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، عبدالرضا باقری از توجه ویژه دانشگاهیان به امر هم‌اندیشی خبر داد و گفت:  به منظور ارتباط بیشتر و استفاده از نقطه نظرات دانشگاهیان از آذرماه سال ۱۳۹۶ اقدام به بارگذاری عنوان «دریافت نظرات توسط قائم مقام وزیر» در صفحه نخست وب‌سایت وزارت کرده‌ایم که خوشبختانه مورد استقبال فراوان دانشگاهیان قرار گرفت و تاکنون بیش از ۵۷۶۵ مورد ایمیل دریافت و به کلیه آنها پاسخ لازم داده شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه دانشگاهیان به امر هم‌اندیشی تصریح کرد: از بین ایمیل‌های دریافتی ۳۲۷ مورد آن پیشنهاد و ارسال نقطه نظرات درخصوص سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه‌های مختلف بوده است که به معاونت‌های ذیربط برای بهره‌برداری ارجاع شده است.

قائم مقام وزیر علوم بیان کرد: این تعداد ایمیل‌های دریافتی شامل مکاتبات و درخواست‌هایی که ماهیت اداری داشته‌اند (۲۷۱۹ مورد)، مکاتبات و درخواست رسیدگی به شکایات (۱۲۵۳ مورد)، مکاتبات و درخواست‌های شخصی برای رفع مشکل مطرح شده (۱۳۷۷ مورد)، تشکر و قدردانی از ایجاد فضای تعامل توسط قائم مقام وزیر (۶۱ مورد) و سایر نقطه نظرات (۲۸ مورد) هستند.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و مساعدت حوزه‌های مختلف ستاد وزارت و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی در پاسخ‌گویی به این درخواست‌ها بسیار مناسب و نتیجه‌بخش بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =