بیت سعید: به خاطر نفت، طرفداری پرسپولیس را نمی‌کنم

بیت سعید توانسته با عملکردی در راستای هدف تیمی، اکنون شرایط خوبی را با نفت آبادان دنبال کند و رضایت کادرفنی را نیز متوجه خود می‌بیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ مهاجم جنوبی نفت آبادان مدعی است که در دربی هم هوادار طلایی‌پوشان است و تیمش نباید برای دستیابی به موفقیت به حمایت از تیم دیگری بپردازد. حسن بیت سعید درباره برتری صنعت نفت مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بالاخره دربی‌ها در فوتبال همیشه جذاب است و خصوصاً دربی‌های استان خوزستان حساسیت خاص خودش را دارد. برای ما از قبل قابل پیش بینی بود که بازی خوبی شود و فکر می‌کنم فارغ از نتیجه، بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی در ترکیب دو تیم شاهد بودیم که روی دروازه‌ها ایجاد شد. در این بین تیم ما موقعیت بیشتری داشت و به نظرم کاملاً شایسته برد بودیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کردیم و خواسته‌های آقای پورموسوی را در زمین به خوبی پیاده کردیم و به نظرم حتی دقت می‌کردیم نتیجه بهتری هم می‌شد بگیریم ولی در کل خداراشکر 3 امتیاز را گرفتیم و روند خوبمان ادامه پیدا کرد.

وی در مورد انتقاداتی که برخی از کارشناسان تلویزیونی از عملکرد صنعت نفت دارند و این موضوع باعث ناراحتی پورموسوی شده هم گفت: فکر  می‌کنم کارشناسان در تلویزیون قابل احترام هستند ولی همه می‌دانند کارشناسی که پای تلویزیون بطری آب و چایی جلویش است راحت است که یک بازی را کارشناسی کند ولی با تمام احترام منتقدین تیم ما فکر می‌کنم اگر همان کارشناس یک هفته بیاید جای سرمربی تیم ما کار کند زیر این همه فشار و استرس دوام نخواهد آورد. فکر می‌کنم انتقادات بی انصافی است و صنعت نفت خیلی خوب کار کرده است. از جهت دیگر این انتقادات ما را قوی تر می‌کند و باعث می‌شود بتوانیم در دیدارهای بعدی قوی باشیم و حداقل انقدر خوب باشیم که کارشناسی که به برنامه می‌آید دلیلی نداشته باشید که از ما انتقاد کند. به نظرم انتقادات منصفانه نیست.

مهاجم صنعت نفت در مورد حضور این تیم در رتبه‌های بالای جدول هم گفت: کمتر کسی فکرش را می‌کرد تا هفته دهم اینجای جدول باشیم و با توجه به شرایطی که داریم و  فصل قبل 13-14 بازیکن جدا شدند طبیعتاً مدتی زمان می‌برد که به هماهنگی برسیم و یک تیم در یک ماه و بعضا در یک سال هم نمی‌شود به آرایش مد نظر رسید. شاید اتحاد و همدلی و اشنایی که تعدادی از بازیکنان ما از قبل با هم داشتند باعث شد به این زودی تیم خوبی شویم و با وجود اینکه دیر بدنسازی کردیم هم اکثر بازی ها از دقیقه 70 تا 90 بازی دست ما بود و به گل رسیدیم و این از ویژگی های خوب صنعت نفت است.

بیت سعید در مورد مشکلات مالی صنعت نفت هم گفت: فوتبال یک طرفش رفاقت و همدلی است و یک طرف دیگرش هم مسائل مالی است. بحث مالی بحث دیگری است و باید پول به تیم تزریق شود. چند سال اکثر تیم های خوزستانی مورد کم لطفی قرار گرفته اند و مسئولین ما باید بدانند که امسال خیلی تیم های خوبی در استان داریم. فولاد، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت و... تیم‌های خوب استان هستند و مسئولین باید بیشتر به آن توجه کنند چرا که در این شرایط تنها دلخوشی مردم است. مسئولین آبادان هرچه زودتر به این تیم فکر کنند تا روند خوبش خدای نکرده قطع نشود. سال قبل تیم ما خیلی مشکلات زیادی داشت و بعد از رفتن اسکوچیچ خصوصاً خیلی اذیت شدیم و امیدوارم امسال شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد گلر تیم نفت که در دقایق پایانی مصدوم شده بود و موقعیتی که داشت را به خاطر او به بیرون زد هم گفت: وقتی دیدم گلر حریف مصدوم شده است کار اخلاقی نبود که از موقعیت استفاده کنم. در فوتبال نتیجه مهم است ولی چیزی مهم تر از سلامتی بازیکنان نیست. ما در کنار اینکه رقیب هستیم رفیق و برادر هستیم و باید به هم در این شرایط کمک کنیم و کاری که من کردم کار خاصی نبود و هر بازیکن دیگری در این شرایط باید همین کار را انجام می‌داد. خود آقای پورموسوی همیشه به ما می‌گوید حتی اگر قرار است بازی را ببازیم اخلاق را باید رعایت کنیم. مثلا در بازی با شهر خودرو دقیقه 90 ما یک بر صفر عقب بودیم و بازیکن حریف روی زمین افتاده بود و خود آقای پورموسوی گفت بازی نکنید. خدا جواب کار خوب ما را داد و به گل رسیدیم و بازی مساوی شد.

مهاجم صنعت نفت در مورد اینکه بالانشینی صنعت نفت در جدول تا کجا پیش می‌رود هم گفت: الان حقیقتش ما فعلا به سهمیه و قهرمانی و صدرنشینی فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه خوب می‌گیریم و هدف مان در هر بازی این است که دل هواداران شاد کنیم. نمی‌خواهیم بالای جدول بودن به تیم و بازیکنان فشار بیاورد و تاثیر منفی داشته باشد.

بیت سعید در مورد شباهت بین صنعت نفت و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم که در حضور خودش قهرمان شد هم گفت: کم و بیش گفته می‌شود صنعت نفت شبیه به استقلال خوزستان است و همان مسیر را می‌رود. فکر می کنم با این مقایسه ها تلاش بچه‌ها و البته مسئولیت ما سنگین می‌شود. همانطور که گفتم تلاش ما این است که بازی به بازی جلو برویم و تحت فشار این مسائل قرار 

نگیریم.

وی در مورد اینکه با توجه به موقعیت صنعت نفت در جدول دوست دارد پرسپولیس سپاهان را ببرد، گفت: اصلا چنین نیست و ما اگر قرار است جایگاهی داشته باشیم باید خودمان به دست بیاوریم و اصلا طرف پرسپولیس را نمیگیرم که بخواهم با برد آنها به صدر برسیم. ما باید خودمان این توان و پتانسیل را به نمایش بگذاریم که شایستگی حضور در جایگاهی که به دنبالش هستیم را داریم.

کد خبر: 1086824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =