لزوم حرکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی براساس آمایش سرزمینی

وبینار تبیین آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست آنلاین «تبیین آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی حمایت از فعالیت فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی» صبح امروز 17 دی ماه در سالن کنفرانس معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری برگزار شد.

در این وبینار که بیش از 700 نفر آن را به صورت آنلاین مشاهده می کردند، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری و محسن قیصری مدیر آیین نامه ها و سیاست های اداره کل سیاستگذاری و نظارت راهبردی و مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری حضور داشتند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این وبینار ضمن تاکید بر لزوم تحول در قوانین دانشگاه آزاد اسلامی، حرکت واحدهای این دانشگاه را براساس آمایش سرزمینی، امری ضروری توصیف کرد.

وی با بیان اینکه بدترین نوع نگاه، همسان تلقی کردن واحدهای مختلف در سراسر کشور است، گفت: دانشگاه باید یک نگاه متعالی داشته باشد که این مهم از طریق بهبود فرهنگ سازمانی ایجاد می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تمجید از معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، نیروهای این معاونت را جوان و باانگیزه توصیف کرد و خاطر نشان کرد: افتخار می کنیم که این تغییر مثبت در دانشگاه در حال رخ دادن است.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه از 93 و هر ساله 150هزار دانشجو از تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاهش پیدا می کرد، ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات مثبت صورت گرفته، با 10درصد رشد دانشجو روبرو هستیم و به یک میلیون و دویست هزار دانشجو در دانشگاه رسیدیم.

کد خبر: 1086840

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =