امنیت کنونی کشور به پشتوانه رشادت‌های شهید سلیمانی است

همایش «میثاق با علمدار ولایت» در حالی برگزار شد که مسئولان از شهید سلیمانی به‌عنوان یک الگو یاد کردند، سرداری که علاوه بر آسیا قلب اروپایی‌ها را هم فتح کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ همایش «میثاق با علمدار ولایت» به همت مدیران فرهنگی و مدیر فناوری اطلاعات سمای واحد یزد همراه با پخش زنده و آنلاین از طریق شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) در محل سالن اجتماعات سردار سلیمانی مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای استان یزد برگزار شد.

محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان یزد به بیان برخی ویژگی‌های سردار سلیمانی پرداخت و گفت: امنیت کنونی در کشور به پشتوانه رشادت‌های این شهید است که باید همواره و در همه حال قدردان خون پاک شهدا باشیم.

معاون فرهنگی سازمان سما نیز در این نشست یادآور شد: یاد سردار سلیمانی که به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسید سالها زنده خواهد ماند و این یک توفیق الهی بود که ایشان با خلوصی کم‌نظیر شامل حالشان شده است.

باید از وصیت‌ شهید سلیمانی سرمشق بگیریم

 وحید معتمدی اضافه کرد: سردار دلها حتی وصیت کرد که بر روی سنگ مزارشان بنویسند: «سرباز قاسم سلیمانی» و ما باید از این جمله سرمشق بگیریم که مهم القاب و عناوین نیست، بلکه خدمت به مردم فقط برای رضای حقتعالی است.

محمدعلی میرحسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح‌الله یزد نیز متذکر شد:  من با چشم خود دیدم حاج قاسم نه‌تنها توانست قلوب ما ایرانیان بلکه قلوب مردم کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان و حتی کشورهای اروپایی اعم از شیعه، سنی و مسیحی و سایر ادیان را با عمل خود یعنی اخلاص و مرد میدان بودن به‌دست آورد.

همچنین در این همایش گروه سرود شمیم ولایت یزد از سرود ویژه سردار سلیمانی رونمایی و  دو نفر از دانش‌آموزان سما دلنوشته‌های خود را به سردار دلها تقدیم کردند.

گفتنی است اختتامیه برنامه تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «رفیق خوشبخت ما» ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه مدارس سما به میزبانی حوزه پژوهشی و فرهنگی سما استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086896

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =