تجلیل از خانواده شهید محمد فاضل در مراسم شهدای دانشجوی واحد سبزوار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی این شهرستان از خانواده معزز دانشجوی شهید محمد فاضل تجلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا سعیدی‌اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در حاشیه برگزاری گرامیداشت شهدای دانشجوی سبزوار با بیان اینکه فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، فرصتی مغتنم برای گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی فراهم آورده است، گفت: به همین مناسبت در مراسمی از خانواده معزز دانشجوی شهید محمد فاضل تجلیل شد.

وی که ریاست کمیته دانشجویان و اساتید کنگره ملی بزرگداشت هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران را نیز بر عهده دارد، افزود: این مراسم به همت دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همکاری دفتر بسیج دانشجویی شهرستان و کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در محل این کانون برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در باب حماسه‌آفرینی‌های شهدا و رویدادهای روز جامعه سخنرانی کرد و مداحی اهل بیت و اجرای سرود توسط گروه کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086971

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =