برگزاری همایش پیاده‌روی با حضور هیأت رئیسه، استادان و کارکنان واحد شهرکرد

همایش پیاده روی عمومی با حضور هیأت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به پاس بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دشت منظریه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: ان شاء الله خداوند به ما توفیق دهد در مسیر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کنیم مکتبی که درس های زیادی برای ما از نظر باور، سیره و رفتار دارد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد اظهار کرد: مهمترین سنگر علم و اخلاق در جامعه، سنگر علم و دانش است بطوریکه جامعه وابسته به همین سنگرهاست و از همین سنگرهاست که سردارهایی مثل شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده و شهدای دیگر پرورش پیدا کردند و عامل اثرگذاری و خدمات ارزنده برای جامعه بشری شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از امیر مومنان حضرت علی (ع) افزود: عمر انسان در سه بخش عبادت، معاش و تفریح خلاصه می شود و بخش تفریح از همه مهمتر است زیرا اگر به تفریح پرداخته شود انسان هم می تواند به معاش بپردازد و هم عبادت خداوند را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام قاسمی نژاد اظهار امیدواری کرد: با شرکت فعال در برنامه های فرهنگی و ورزشی بتوانیم یک دانشگاه بانشاط و پویا داشته باشیم که بتواند محصولات خوبی را به جامعه ارائه دهد.
قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای اسلام و انقلاب به ویژه سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، قرعه کشی و اهدای جوایز پایان بخش این برنامه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1087121

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =