رژه بسیج دریایی یک اقدام بازدارنده برای نیروهای دشمن محسوب می‌شود

سردار کوثری گفت: رژه بسیج دریایی هم روحیه‌ای برای مردم ایران محسوب می‌شود و هم به عنوان یک اقدام بازدارنده برای نیروهای دشمن خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص پیام ها و بازتاب های رژه بسیج دریایی در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکایی با سردار محمد اسماعیل کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سردار کوثری با اشاره به رژه بسیج دریایی، گفت: بسیجیان با سازماندهی در قایق های نیروهای دریایی اقداماتی را در جهت آمادگی انجام دادند و این رژه نشان دهنده تجربه بسیار بالایی است که از پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و همچنین مقابله با داعش به دست آورده ایم.

وی افزود: این گونه رزمایش ها و نشان دادن آمادگی ها، اقدامات بالقوه ای که دشمنان در حال طراحی و توطئه چینی هستند را ناکام می گذارد. در حقیقت مانع اصلی در اجرای توطئه دشمنان مردم هستند که در قالب بسیج و به صورت داوطلبانه در میادین حضور پیدا می کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه بسیجیان با انگیزه الهی و ملی، آنچنان با صلابت وارد می شوند که از امکانات و تجهیزات حداقل بهترین استفاده را می برند، اظهار کرد: آنچه در رژه بسیج دریایی به نمایش گذاشته شد، یک گوشه ای از توان و استعداد انسانی و رزمی است و صدها برابر آن نیز امکان ورود به صحنه و سازماندهی را دارند.

وی با بیان اینکه حضور بسیج مردمی در عرصه دفاع از کشور، دشمن را از طراحی های شیطانی باز می دارد، گفت: رژه بسیج دریایی هم روحیه ای برای مردم ایران محسوب می شود و هم به عنوان یک اقدام بازدارنده برای نیروهای دشمن خواهد بود تا بداند نمی تواند طراحی های شیطانی و توطئه خود را اجرا کند.

سردار کوثری با یادآوری دفاع مقدس، عنوان کرد: دشمن با تمام تجهیزات و حمایت های آمریکا و شوروی سابق، قصد داشت ایران را از بین ببرند اما به دلیل حضور به موقع مردم و سازماندهی که در قالب نیروهای بسیج داشتند، نتوانستند آن را اجرا کنند و شکست سنگینی خوردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =