کتاب «روش‌های پایه و کاربردی میکروب‌شناسی بالینی» تألیف شد

عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از تألیف کتاب «روش‌های پایه و کاربردی میکروب‌شناسی بالینی» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی شریف‌زاده در مراسم تجلیل از کتابداران برتر که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد از تألیف کتابش با عنوان «روش‌های پایه و کاربردی میکروب‌شناسی بالینی» خبر داد و گفت: امروزه در کشور توسعه علم و فناوری و دستیابی به فناوری پیشرفته یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود؛ چراکه افزایش نرخ رشد اقتصادی و دستیابی به توسعه پایدار با حمایت و پشتیبانی از پیشرفت علم و توسعه فناوری به دست می‌آید.

وی بیان کرد: چند سال گذشته تلاش‌های زیادی در راستای تألیف و ترجمه کتب مختلف میکروب‌شناسی صورت گرفته؛ اما در زمینه نحوه هدایت روش‌های تشخیصی در آزمایشگاه منابع بسیار محدود بوده، به همین دلیل کتاب حاضر تدوین و در اختیار دانش‌پژوهان قرار گرفته است.

عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه کرد: در کتاب «روش‌های پایه و کاربردی میکروب‌شناسی بالینی» ابتدا به آزمایش‌های پایه و کاربردی میکروب‌شناسی بالینی با نگاه ویژه به باکتری‌ها پرداخته و سپس روش‌های جداسازی و تشخیص باکتری‌های مختلف بیماری‌زا آورده شده است.

به گزارش آنا، در پایان این نشست مراسم تجلیل از کتابداران برتر که با هدف تجلیل از مؤلفان و کتابداران برگزار شد از علی شریف‌زاده عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی به‌عنوان مولف کتاب، در بخش مدیران برتر کتابخانه از محمد اسماعیلی، در بخش کتابداران برتر از شهاب صالحیان، افسانه ابرقوئیان، سمیه ملک‌پور، اشرف فرج‌زاده، مهرنوش قاسمی و در بخش اعضای برتر دانشجویی از رسول سالارنژاد، امیررضا غفارپور و پرنیان میرزایی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =