حدادی در بین بهترین های تاریخ لیگ چین/ جام جهانی هندبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود/ جدیدی آماده برای کسب کرسی آسیایی

با بسته خبری منهای فوتبال همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

حدادی در بین بهترین های تاریخ لیگ چین

حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال ایران با عملکردهای درخشان خود در لیگ حرفه ای چین تا کنون، با ثبت 3877 ریباند در جایگاه هفتم برترین ریباندرهای لیگ CBA قرار گرفته است.

حدادی همچنین با کسب امتیاز 527 در بخش بلاک، در رده ششم برتر بازیکنان تاریخ لیگ چین ایستاده است.

این سنتر 218 سانتی متری و باتجربه بسکتبال ایران این فصل در تیم سیچوان حضور دارد و همراه با این تیم به دنبال کسب سهمیه پلی آف و قرار گرفتن در میان تیم های برتر است. 

حدادی تقریبا در همه بازی هایی که حاضر بوده، توانسته آمار خوبی را از خود به ثبت برساند و چند باری به تریپل دبل رسیده است.

جام جهانی هندبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود

جام جهانی ۲۰۲۱ هندبال به میزبانی مصر برگزار خواهد شد. 

کمیته برگزاری این رقابت ها اعلام کرد که همه بازی ها به خاطر ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

قرار است که این بازی های مهیج از روز چهارشنبه هفته آینده آغاز شود. برای نخستین بار در تاریخ این رقابت ها به جای ۲۴ تیم ۳۲ تیم حضور خواهند داشت.

احمدوند: تنیس مشکلاتی ریشه ای دارد

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس درباره ی بلاتکلیفی تیم ملی تنیس و تعلل کمیته فنی فدراسیون در انتخابی سرمربی بیان کرد: تیم هایی که در گروه چهار دیویس کاپ هستند را بررسی کردم و چند تا تیم خوب حضور دارند بنابراین مسابقات گروه چهار دیویس کاپ هم مسابقات آسانی نخواهند بود. از طرفی قوانین هم تغییر کرده است و این طور نیست که به راحتی بتوان به گروه بالاتر صعود کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد مهمترین مشکلات تنیس ایران گفت :بازیکنان تنیس ایران در مسابقات بین المللی حضور ندارند. در حال حاضر به جز حمید نداف که هزینه می کند و در کمپ های خارجی است دیگر چه کسی به مسابقات بین المللی می رود؟ تنها نداف است و بقیه فقط دارند نگاه می کنند. کمبود مسابقه، نداشتن تجربه بین المللی، ضعف بدنی، عدم تاکتیک پذیری، ضعف در یادگیری اصول اولیه تنیس و عدم برنامه ریزی مناسب در رده های سنی مهمترین مشکلات تنیس هستند. به نظرم این مسیر، مسیری نیست که به نتایج بهتر ختم شود چون مشکل تنیس رفتن به گروه بالاتر نیست. مسابقات جام حذفی تنیس دارد برگزار می شود و این همه مربی یک جا جمع شده اند اما یک کلاس مربیگری برای این افراد گذاشته نشده است.

در انتخابات شرکت نمی‌کنم

خسرو قمری درباره ی اینکه با توجه به سمت جدیدی که در وزارت ورزش گرفت، در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ورود می کند یا خیر، بیان کرد: من در انتخابات شرکت نمی کنم. به نظرم اگر کاری بلد بودم و برنامه ای داشتم در این هشت سال پیاده کردم. هر کسی باید بداند یک روزی می آید، یک روز هم باید برود و به نظرم بیشتر ماندنم نه به نفع خودم است و نه مجموعه دوچرخه سواری. امیدوارم فردی با انرژی بیشتر بیاید.

رییس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه سمت جدیدی که در وزارت ورزش بر عهده او گذاشته شد به منزله این است که نمی خواهند دیگر در دوچرخه سواری حضور داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. وزیر ابتدا پیشنهاد بودن در فضای دوچرخه سواری را به من داد اما خودم اعلام کردم نمی خواهم باشم. او محبت داشت براساس سوابق و تلاشی که داشتم این تصمیم را گرفت. اما اینکه من در دوچرخه سواری نباشم چنین تصمیمی گرفته شد اصلا چنین چیزی نیست. حتی به نظرم مطرح کردن آن نیز درست نیست. من در انتخاب پست مستقل هستم و هیچ گونه اجباری در کارنبوده است.

اولین شکست تیم آلکنو در سال ٢٠٢١

تیم زنیت کازان که هدایتش برعهده ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران است، در هفدهمین دیدار خود در لیگ روسیه، میهمان کوزباس بود و با نتیجه سه بر صفر (۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹) شکست خورد. این دومین بازی زنیت در سال 2021 بود که با اولین شکست شاگردان آلکنو در سال جدید میلادی همراه شد. 

با وجود این شکست زنیت کازان با ۳۷ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ والیبال روسیه باقی ماند.

کوزباس با کسب این پیروزی، ۳۴ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. تیم زنیت سن‌پرتزبوگ نیز با ۳۳ امتیاز از ۱۵ مسابقه، در جایگاه سوم جدول است و زنیت‌کازان صدرنشین را تعقیب می‌کند.

جدیدی آماده برای کسب کرسی آسیایی

انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن 7 عضو این شورا، روز 23 فروردین ماه 1400 در خلال رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را به عنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد. قرار است جدیدی برای پست دبیرکلی شورای کشتی آسیا نامزد شود و با نمایندگانی از کشورهای دیگر رقابت کند. 

جدیدی بعد از جلسه امروز با علیرضا دبیر در این باره به سایت فدراسیون کشتی گفت: صبح امروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، بنده برای انجام ملاقاتی دوستانه به فدراسیون کشتی دعوت کرد و در آنجا به من اعلام کرد که من را بعنوان نماینده ایران برای انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرده است. در واقع من در عمل انجام شده قرار گرفتم اما با توجه به اینکه همه ما به کشتی کشور دین داریم، وظیفه خود می دانم که تمام تلاشم را برای اعتلای ورزش ملی کشور انجام دهم. قصد دارم به عنوان دبیرکل شورای کشتی آسیا کاندیدا شوم چراکه این پست یک سمت اجرایی می باشد و می‌توانم به کشتی کشورم کمک کنم. دوست دارم به کشتی کشور کمک کنم و اثرگذار باشم و قطعا در صورت انتخاب شدن تمام سعی خود را برای اعتلای کشتی ایران خواهم کرد.

برگزاری لیگ جودو در اسفند ماه

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با سعید قمی، رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای داشت و در خصوص برگزاری لیگ سال 99 به گفت‌وگو پرداخت.

 در این جلسه مقرر شد که رقابت‌های لیگ جودو در اسفند ماه سال جاری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

همچنین قرار است، هفته آینده نشستی با حضور مسئولان سازمان لیگ جودو کشور برگزار و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، برنامه‌ریزی شود./انتهای پیام

کد خبر: 1087261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =