دستاوردهای سردار سلیمانی باعث عصبانیت دشمنان شده بود

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه المشارق گفت:حجم عظیمی از دستاوردهای سردار سلیمانی موجب عصبانیت دشمنان شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رونی آلفا کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه المشارق عصر امروز در وبینار بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت اظهارکرد: منطقه ما کانون تحولات است و دشمن نه تنها به دنبال ضربه زدن به ما از طریق نظامی است بلکه به دنبال نابودی تاریخ و تمدن ما هستند.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که همواره مطیع او و هدف فتنه انگیزی های او باشیم؛ امروز دشمن از طریق روش هایی مانند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن ساختارهای منطقه و تشکیل خاورمیانه جدید است.

آلفا ادامه داد: سردار سلیمانی در برابر تلاش دشمنان، نسلی از نیروهای مقاومت را تربیت کرد؛ سردار سلیمانی انسانی مردمی بود و به همین دلیل، ارتباط خوبی با نیروهای تحت امرش و مردم عادی داشت. حجم عظیمی از دستاوردهای سردار سلیمانی موجب عصبانیت دشمنان شده بود؛ لذا اقدام به ترور فیزیکی او کردند.

این کارشناس گفت: سردار سلیمانی در عین قدرت، امین، عادل و طرفدار آرمان فلسطین بود و زندگی خود را در راه این آرمان فدا کرد. دشمنان فکر می کردند که ایران پس از ترور سردار سلیمانی، از آرمان فلسطین دست بر می دارد اما این پروژه با شکست مواجه شد و ایران بیش از گذشته از آرمان فلسطین دفاع کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =