بیش از ۸۰ خوابگاه دانشجویی به زودی آماده بهره‌برداری می‌شوند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: بیش از ۸۰ خوابگاه که با مشارکت خیرین، صندوق و دانشگاه‌ها ایجاد شده بود، عملیاتشان به نقاط انتهایی رسیده و آماده بهره برداری خواهند شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ناصر مطیعی با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته خیّرین آموزش عالی در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی، به مراسم ششم بهمن ماه که با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تقدیر و سپاس از خیرین برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: طرح‌های ارتقای ۳ جانبه خوابگاه‌های دانشجویی شروع شد و خوشبختانه با همت عناصر دخیل در این طرح‌ها بخصوص خیّرین کار به خوبی پیش رفت و بیش از ۸۰ خوابگاه از مجموعه فهرست خوابگاه‌ها، عملیاتشان به نقاط انتهایی رسیده و آماده بهره برداری خواهند شد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی هم قابل بهره برداری شده است که ان شاءالله تا ۶ بهمن ماه که زمان تأیید شده توسط مقام عالی وزارت برای برگزاری مراسم است، این تعداد خوابگاه نیز تا آن زمان افزایش خواهد یافت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: رویکرد ما، ارائه گزارش‌های انجام شده در چارچوب طرح‌ها و نیز تقدیر و تشکر از خیرین از زبان و قلم دکتر غلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =