گروهک تروریستی داعش زائیده مکر دشمنان اسلام است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گروهک تروریستی داعش را زائیده مکر دشمنان اسلام در این زمان دانست و افزود: سردار سلیمانی با رهبری امام خامنه‌ای مأمور از بین‌بردن این گروهک تروریستی شد و برای از بین بردن و خشکاندن ریشه آنها به میدان مبارزه آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام مجید میرزایی در مراسم پیاده‌روی کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به یاد سردار دل‌ها و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا گفت: در صدر اسلام معاویه که یکی از شخصیت‌های حیله‌گر بود با نیرنگ، استفاده از ساده‌لوحی و بی‌بصیرتی برخی از مردم ضربه‌های زیادی به پیکره اسلام وارد کرد.

وی با بیان اینکه مکر معاویه کارآمد و اثرگذار شد؛ چراکه مردم زمان امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام بصیرت کافی نداشتند، اضافه کرد: در جنگ صفین زمانی که مالک اشتر به نزدیک خیمه معاویه رسیده بود، برخی از اطرافیان امام علی علیه‌السلام با فریب و مکر معاویه و عمروعاص، ایشان را مجبور به بازگرداندن مالک اشتر از جنگ کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: این بی‌بصیرتی مردم در آن زمان موجب شد حیله‌های معاویه تأثیرگذار باشد و بر پیکره اسلام ضرباتی وارد شود.

میرزایی، گروهک تروریستی داعش را زائیده مکر دشمنان اسلام در این زمان دانست و افزود: سردار سلیمانی با رهبری امام خامنه‌ای مأمور از بین‌بردن این گروهک تروریستی شد و برای از بین بردن و خشکاندن ریشه آنها به میدان مبارزه آمد.

وی با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم ایران در دوره‌های سخت و مقابله با استکبار و دشمنان اسلام بیان کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی مردم حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و پیروی از مکتب شهدا با برگزاری مراسم‌ مختلف به رخ جهانیان کشیدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، پشتیبانی از ولایت‌فقیه و سرداران رشید اسلام که حافظان دین، ارزش‌ها و آبروی کشور هستند را ضروری برشمرد.

در پایان مراسم دانشگاهیان پس از زیارت و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام دانشگاه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدیدمیثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087381

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =