نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است و در کنار معاونت فرهنگی، امور را در مسیر صحیح انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام  امیر ابراهیم زاده مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در ادامه نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در بنای دانشگاه آزاد اسلامی دفاتر فرهنگ اسلامی ایجاد شد که وظیفه آن‌ها نظارت بر انجام امور دینی و مذهبی بود. به تدریج این وظیفه به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واگذار شد.

وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در عرض معاونت فرهنگی و ریاست دانشگاه نیست و جایگاهی مستقل دارد؛ نهاد، معاون دانشگاه نیست و زیر نظر دانشگاه فعالیت نمی‌کند بلکه به عنوان یک نهاد مذهبی بر انجام اقدامات دینی و مذهبی دانشگاه نظارت خواهد کرد و در طول معاونت فرهنگی عمل می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده ادامه داد: خوشبختانه نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است و در کنار معاونت فرهنگی، امور را در مسیر صحیح انجام خواهد شد. البته ما باید ابهامات و سوالات موجود در وظایف این دو نهاد را از بین ببریم تا از ایجاد رقابت‌های ناسالم در حوزه انجام اقدامات فرهنگی و دینی جلوگیری شود.

مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدرانی از همکاران معاونت فرهنگی در زمینه برگزاری بیست و پنجمین دوره برگزاری مسابقات قرآن عترت خاطرنشان کرد: نتایج نهایی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087712

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =