انتظار از دانشگاه شهید رجایی برای تربیت دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تربیت دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای که در آینده معلم خواهد شد، یکی از انتظارات از دانشگاه شهید رجایی است که باید تقسیم کار توسط دستگاه‌ها ذی‌ربط انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه دوازدهم شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه ٢٩ دی ماه ٩٩ در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

 مصطفی رستمی خاطرنشان کرد: بعضی از حوزه‌های مورد انتظار از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی منجر به ایجاد تحولاتی در فرآیند دانشگاه می‌شود به عنوان مثال از این دانشگاه انتظار می‌رود که در رقابت با هیئت علمی سایر دانشگاه‌ها تراز لازم را رعایت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در دانشگاه‌ها عنوان کرد: از طرف دیگر از این دانشگاه انتظار می‌رود که خروجی آن معلم و دبیر برای آموزش فنی‌وحرفه‌ای باشد. لذا ضرورت دارد با توجه به انتظارات مختلف از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای موضوع تربیت دانش‌آموز فنی‌وحرفه‌ای و تربیت دانشجوی فنی‌وحرفه‌ای که در آینده معلم خواهد شد، تقسیم کار توسط دستگاه‌ها ذی‌ربط انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =