چهاردهمین نشست شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد 

چهاردهمین نشست شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، ‌ در این نشست که به میزبانی واحد مشهد انجام شد از اقدامات اثرگذار و راهبردی مدیران و مسئولان روابط عمومی استان در جهت کسب رتبه اول جذب دانشجو در سطح کشور توسط واحد مشهد و قرار گرفتن دانشگاه آزاد استان در بین استان های برتر کشور به لحاظ جذب دانشجو قدردانی و بر ارتقای جایگاه روابط عمومی و ایفای نقش روابط عمومی ها در جایگاه استراتژیک دانشگاه و تحقق اهداف عالیه دانشگاه تاکید شد.  
در ادامه هریک از مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به بیان اقدامات انجام شده در خصوص جذب دانشجو و موانع و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهای لازم  را پیشنهاد دادند.
در این نشست، از مدیران و مسئولین روابط عمومی واحدها و مراکز آموزشی نیشابور و قوچان به جهت جذب از لحاظ تعداد دانشجو و کاشمر و سرخس به لحاظ درصد رشد نسبت به سال گذشته در جذب دانشجو، تقدیر شد.
این نشست با حضور طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان، ناطق گلستان معاون هماهنگی و رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، جعفری مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه آزاد استان و امیر خالقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان و مشهد، در مرکز رفاهی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1087779

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =