منش شهید سلیمانی باید سرلوحه دانشگاهیان باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان گفت: رفتار، شجاعت و منش سردارحاج قاسم سلیمانی باید از الگوها و سرلوحه دانشگاهیان قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسمی به منظور قدردانی از دست‌اندرکاران‌ غرفه فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان که در ایام فاطمیه در شادگان برپا شده در دفتر رئیس این واحد دانشگاهی برگزار و از دانشجویان و فعالانی که در برپایی این غرفه همکاری کردند قدردانی شد.

محمد بهروزیان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و تاکید بر اقتدای جامعه اسلامی به اهل بیت علیهم‌السلام اظهار کرد: این واحد دانشگاهی از دانشجویان فعال در زمینه فرهنگ‌پروری و هنر با تمام توان و امکانات حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: غرفه برپا شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در نمایشگاه ایام فاطمیه در شهرستان شادگان به همت دانشجویان بوده و در آن آثار دانشجویان این واحد دانشگاهی در زمینه طراحی چهره، رسم تابلوهای هنری با سبک های گوناگون، تابلوهای ویترای، صنایع دستی و...  برای بازدید در معرض عموم قرارداده شد.
 
بهروزیان‌نژاد با تشکر از مسئولان حوزه‌های توسعه مدیریت و منابع، دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی برای مساعدت در برپایی و پوشش غرفه در ایام نماشگاه خاطرنشان کرد: رفتار، شجاعت و منش سردارحاج قاسم سلیمانی باید از الگوها و سرلوحه دانشگاهیان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنر  و فرهنگ نیز نیازمند حمایت است، مسئولان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان این را باید وظیفه خود بدانند و در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =