محمود فکری: حسرت آسیا در دلم مانده است

محمود فکری سرمربی تیم استقلال گفت: بازیکنان ما باید به سایپا احترام بگذارند و امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه کنیم و ۳ امتیاز لازم را بگیریم و تیم را در صدر جدول حفظ کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به بازی با سایپا رسیدیم، تیمی که در لیگ امسال نشان داد می‌تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و به همین دلیل بازی سختی داریم. این تیم تقریبا از همه تیم‌ها امتیاز گرفته است.

وی افزود: برنامه بازی‌ها به شکلی است که فشردگی ما را اذیت می‌کند. برای همین بازی سایپا دو سه روز بیشتر از ما استراحت کرده است. سایپا تیم خوبی است و کار سختی مقابل این تیم داریم و امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده و انگیزه بازی‌های قبل را داشته باشند و به سایپا احترام بگذارند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و صدر جدول را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه در دیدار با تراکتور تبریز تیمش با سه مهاجم بازی کرد و آیا در بازی فردا نیز با سه مهاجم بازی خواهند کرد، گفت: ما بر اساس داشته‌های‌مان ارنج تیم را انتخاب می‌کنیم. با توجه به اینکه لیگ فشرده است، شاید لازم باشد به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم شرایط چطور می‌شود.

فکری درباره صعود مستقیم استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز خبر موثق از طرف باشگاه به ما داده نشده است، اما در مجموع خودم حسرت ۲۲ ساله‌ای دارم که در ورزشگاه آزادی در دل‌مان گذاشتند و فینال آسیا را از دست دادیم. در مرحله پلی‌آف با العین بازی داریم که تیم قابل احترامی است و همیشه تیم خوبی بوده است، اما به بالاتر از اینجا فکر می‌کنیم. اگر به مرحله گروهی صعود کرده باشیم، اتفاق خوبی است و در غیر این صورت باید برنامه‌ریزی کنیم که به مراحل بعدی برسیم تا آرزویی را که سال‌ها در دل‌مان مانده است، محقق کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواهند داشت، گفت: ما از ابتدای فصل جا برای جذب بازیکن داشتیم. مطمئناً یکسری از بازیکنان نیم‌فصل جدا می‌شوند و به همین دلیل جای خالی خواهیم داشت و برای ادامه لیگ و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خودمان را تقویت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره آمار ضعیف سایپا در خط حمله تصریح کرد: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. سایپا تیم محترمی است، اما اگر یک امتیاز از استقلال بگیرد، برای ما بد است و تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این دیدار سه امتیاز را بگیریم. اگر خط حمله سایپا در آمار ضعیف باشد، مطمئنا آنها دست‌کم نمی‌گیریم. حتما خطوط دیگرش قوی بوده که از حریفانش امتیاز گرفته است. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در خط دفاعی منسجم‌تر بازی کرده و هم در خط حمله قوی‌تر باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به وضعیت مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: سیداحمد موسوی مصدوم است. آرش رضاوند هم مصدوم بود، اما با تیم تمرین کرد و فکر نکنم مشکل خاصی به آن صورت داشته باشد.

فکری در واکنش به این موضوع که او بهترین مربی استقلال در چند فصل اخیر در بحث نتیجه‌گیری در شروع فصل بوده است، گفت: این لطف خدا و تلاش مجموعه تیم مخصوصاً بازیکنان بوده است و جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم، اما با صبوری بازیکنان و خواست آنها صدرنشینی رقم خورد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. بارها گفته‌ام مجموعه استقلال شامل خود استقلال نیست و شامل همه استقلالی‌ها می‌شود. خیلی از سیاست‌مدارها استقلالی هستند، اما نمی‌دانم بگویم نجیب هستند یا بیخیال‌ چون می‌گویند تیم کار خودش را می‌کند و نیاز به حمایت ندارد، در صورتی که از همه کسانی که استقلالی هستند می‌خواهم پای این تیم بایستند تا نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هدایت استقلال چه از طریق مدیریت و چه کار فنی سخت است و کار یکی، دو نفر نیست. از آنهایی که در بحث اقتصادی و سیاسی می‌توانند کمک کنند و چه در بحث فنی، استقبال خواهیم کرد تا استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساینم. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که همه یکدل و همدل باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =