تفاهم‌نامه همکاری واحد نور و نظام مهندسی کشاورزی مازندران امضا شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی میان این واحد دانشگاهی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجید فانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور صبح امروز در نشست با کاوه جعفری خورشیدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی بین این واحد دانشگاهی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران خبر داد و گفت:امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در حوزه تولیدات علمی و پژوهشی در خدمت پیشرفت و توسعه استان مازندران است.

سرپرست واحد نور با بیان اینکه این واحد دانشگاهی می‌تواند با امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران به عملیاتی کردن ظرفیت‌های موجود کمک کند، اظهار کرد: ارتقای کیفی و کمی و ارائه خدمات به دانشجویان و مردم از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی نور است.

وی بر تقویت و تعامل دانشگاه و ارتباط با صنعت تأکید کرد و ادامه داد:هدایت امور، تجاری‌سازی دستاوردها، برنامه ریزی منسجم، ارتقای کارآفرینی و بهبود کسب‌وکار و دانش‌بنیان، تقویت و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای توسعه کیفی فناوری و ارتباطات مورد توجه قرار گیرد.

مجید فانی نیز با اشاره به هدف مهم دانشگاه آزاد اسلامی در بعد کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش گفت: در بخش آموزش جذب حداکثری دانشجو و توسعه رشته‌ها و در حوزه پژوهشی هم مبنای کار براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند را در دستور کار قرار داده ایم. درواقع فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان هدف ما است.

وی اضافه کرد:هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین این واحد دانشگاهی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در زمینه‌های علمی، پژوهشی با در نظر گرفتن امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص است.

این مسئول دانشگاهی با توجه به موضوعات این تفاهم‌نامه بیان کرد:همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه آموزشی، علمی و پژوهشی، همکاری در انجام بازدیدهای علمی، همکاری و مشارکت در حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی با بهره‌گیری از ظرفیت موجود طرفین، همکاری در استفاده از ظرفیت مرکز رشد دانشگاه و ایجاد واحد فناور، انجام پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی مشترک از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران نیز با بیان این که با ایجاد این تفاهم‌نامه آینده‌ای درخشان در توسعه بخش کشاورزی خواهیم داشت، بیان کرد:هدف نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کمک به رفع مشکلات مردم و پیشرفت استان مازندران به روش علمی و مهندسی است.

وی اضافه کرد: این همکاری‌ها در چارچوب آیین‌نامه‌ها و قوانین موجود طرفین و در صورت نیاز حسب مورد در قالب قرارداد مستقل انجام خواهد پذیرفت.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران به منظور بررسی عملکرد بهتر با حضور در قسمت های مختلف از جمله آزمایشگاه از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087923

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =