کوتاهی وزارت ارشاد در اختصاص بن کتاب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اسامی دانشجویان و اعضای هیئت علمی برای بن اعتبار خرید کتاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ یکم دی ماه ارسال شده است. متاسفانه این وزارت در انجام وظایف مربوطه کوتاهی کرده و اسامی در سامانه وارد نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به وارد نشدن اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه دریافت بن خرید کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: اسامی دانشجویان و اعضای هیئت علمی برای بن اعتبار خرید کتاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخ یکم دی ماه ارسال شده و تحویل هم شده است.

وی در ادامه مطلب خود تصریح کرده است: متاسفانه این وزارت در انجام وظایف مربوطه کوتاهی کرده و اسامی در سامانه وارد نشده است. مجددا اسامی دیروز ارسال شد.

 برای جبران تضییع حق عزیزان دانشگاه آزاد اسلامی، ضروری است نمایشگاه مجازی کتاب چند روز دیگر تمدید شود. البته امروز فعالیت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مدت ۲ روز تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (۸ بهمن ماه) تمدید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088024

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =