یک عملیات نظامی گسترده علیه عناصر باقی مانده از داعش آغاز شود

نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون خواهان آغاز یک عملیات نظامی گسترده برای از بین بردن مواضع باقی مانده از عناصر داعش شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد نیوز، «سعد الخزعلی» نماینده فراکسیون پارلمانی الصادقون اعلام کرد که باید یک عملیات نظامی گسترده برای از بین بردن مواضع باقی مانده از عناصر داعش آغاز شود.

وی افزود: عناصر داعش در حال سوء استفاده از خلأهای امنیتی در عراق هستند. آنها عملیات تروریستی خود را علیه شهروندان بی گناه در مناطق مختلف کشور تشدید کرده اند.

الخزعلی تاکید کرد: اوضاع کنونی در عراق نیازمند افزایش تلاش های اطلاعاتی در مناطق آزاد شده از دست عناصر داعش و از بین بردن خلأهای امنیتی در برابر این تشکیلات تروریستی است.

به تازگی درپی حمله اخیر بقایای گروه تروریستی داعش به نیروهای حشد شعبی در استان صلاح الدین عراق، نیروهای این سازمان و ارتش عراق عملیات «انتقام شهیدان» را در این استان انجام دادند.

«حسام ابراهیم السهلانی» فرمانده عملیات کرکوک و شرق دجله حشد شعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات انتقام خون شهیدان برای تفتیش و بازرسی منطقه العیث و روستاهای مجاور آن در شرق استان صلاح الدین با مشارکت تیپ های بیست و دوم و هشتاد و هشتم و نهم و یگان های ماموریت های ویژه و فرماندهی عملیات صلاح الدین در ارتش عراق با پشتیبانی بالگردهای ارتش انجام شد.

وی افزود: در این عملیات تاکنون یک خودرو و چند مقر و تونل بقایای عناصر داعش منهدم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =